Hey ladies, Zo na bijna 4 maanden te zijn weg geweest van het forum meld ik me weer In oktober vorig jaar hadden wij aangegeven even een "pauze" in te lassen vanwege Prive omstandigheden. Nu de wens voor een 3e eigenlijk steeds sterker werd hebben we besloten toch door te gaan. We weten immers ook niet hoelang hetzelfde duren voordat ik misschien zwanger zal raken. Ik heb de afgelopen 2 maanden de pil gebruikt in plaats van de pleister (de pleister gebruikte ik de afgelopen 4 jaar). 9 januari was de eerste dag van mijn ongi. Ik twijfel heel erg of ik wel een eisprong heb. Ik ben behoorlijk eigenwijs (maar neem jullie adviezen echt wel serieus ) Ik weet dat dit pas de eerste maand is en ik weet dat mijn lichaam moet ontpillen/ontpleisteren. Maar omdat ik zo twijfel of ik wel een eisprong heb had ik een ovulatietest gekocht. Ik dacht dan ben ik er snel bij als het toch niet zo blijkt te zijn. Nu zit ik dus op dag 21 van mijn cyclus en nog steeds geen positieve ovu test te bekennen. Heeft het dan nu eigenlijk geen zin meer om te testen met de ovu test of kan het nog steeds komen? Leuk om jullie verhalen weer te lezen en ervaringen te delen dat heb ik best gemist . Bedankt alvast Groetjesss
Ik heb me trouwens voorgenomen om de komende 3 maanden geen ovulatietest te gebruiken en het gewoon even te houden op om de dag klussen en wachten of het ons gegund is... Ik wil er niet teveel mee bezig zijn omdat ik anders gek wordt en ovu testen helpen er niet echt bij om dat los te laten. Ik hoop dat ik me aan mijn voornemen kan houden hihihi Hiermee is mijn vraag nog wel onbeantwoord: Nu zit ik dus op dag 21 van mijn cyclus en nog steeds geen positieve ovu test te bekennen. Heeft het nu dan eigenlijk geen zin meer om te testen met de ovu test of kan het nog steeds komen?
Goeiemorgen Ik zou nog even door testen, ik had de eerste ronde na het stoppen van de AC pas een positieve test op dag 25.. Kan zeker nog even duren hoor. Afhankelijk van hoe snel jou lichaam een stabiele cyclus krijgt..
Ik zou wachten op mijn menstruatie en dan pas beginnen. Je eerste menstruatie kan langer op zich laten wachten omdat je eisprong langer op zich laat wachten. Dus je kan veel geld aan sticks uitgeven als je blijft verder testen.
Nou ik heb dus even door getest en met nog twee testen (van de 30) in de kast was de moed mij even in de schoenen gezakt. Maar vandaag.....op dag 27 een smiley op de test
Klussen geblazen... Dan heb ik wel een lange cyclus maar dat komt hoogst waarschijnlijk omdat ik net pas gestopt ben met de pil... Wanneer kan ik dan mijn ongesteldheid verwachten (of juist niet )