Waarom niet ingeleid willen worden?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bougainville, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier ook ingeleid en vanaf het zetten van het infuus tot het ter wereld komen was ik 2 uur en 20 minuten bezig met een gruwelijke weeenstorm. nee, als het even kan toch echt niet weer. de derde is natuurlijk op gang gekomen en die was nog sneller, ik was nog geen 10 minuten in het ziekenhuis toen ze al op mijn buik lag, dus nee, alsjeblieft niet haha.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben ook ingeleid. Bij mij liep alles heel anders dan gebruikelijk. Ik heb gel gekregen, waarop ik direct heftige weeën met persdrang kreeg. Binnen 5 min daalde de hartslag van onze dochter en nog ongveer 5 minuten later waren we onderweg naar de ok voor een spoedks. Wat bleek was dat ik niet tegen de hormonen die in de gel zitten kan. Onze dochter is 1 uur en 6 minuten na binnenkomst op de verloskamer geboren waarvan ik eerst 30 min aan het CTG heb gelegen. Ik mag bij nummer geen inleiding meer, waarschijnlijk weer ks.
    Ik ben ingeleid ivm hoge bloeddruk, verminderd leven voelen en BI. Alles bij elkaar heb ik angstige momenten gehad, maar ik ervaar de KS niet als slecht o.i.d. maar ik was ook heel snel weer op de been, na 2 dagen i.p.v. 3 thuis.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vond het niet fijn dat ze me de hele tijd in de gaten hielden. Ik mocht niet van het bed af en moest een bepaalde houding aannemen omdat ze anders de weeen niet goed zagen op de ctg. En dat was geen fijne houding. Liever was ik lekker thuis geweest als de bevalling begon en had ik nog lekker ff en douche genomen.

Deel Deze Pagina