Waarom niet meegedaan aan MvM?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnepin, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Die spuiten mij inderdaad de oren uit, :oops:

Ik moet vaak even tot 10 tellen.

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ja, het is verschrikkelijk af en toe. Ik kan zelfs mijn dochter soms niet uitstaan. Normaal kan ze veel flikken, maar dat wordt nu minder.
    En op mijn werk kan ik ook niet zoveel van die kids hebben. Werk op een kinderdagverblijf.
    Maar goed dat we de hormonen teveel, uitplassen!
    x Linda

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wat was anders het doel van je topic? Je wist toch van te voren hoe je er tegen over stond? Beetje jammer...

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Bij de zwangerschap van Piet heb ik niet meegedaan. Dat heeft/had meerdere redenen: met 6 weken had ik een cyste naast mijn eierstok welke sprong, waardoor ik heel veel pijn heb gehad en lang in het ZH heb gelopen. Daarna is het er eigenlijk niet meer van gekomen.

Nu doe ik dus wel mee (na de MK tussen Piet en deze zw.schap) maar vind het wel moeilijk, mede omdat mijn schoonmoeder naast ons woont en ik eigenlijk wel heel bang ben dat zij er snel achter komt. En dat wil ik dus niet.
    Mijn schoonmoet die poetst ook bij ons in huis, dus ik moet écht die kannen verstoppen en ik heb een hekel aan dingen verstoppen in mijn eigen huis.

Maar goed, ik doe deze keer wel mee en we kijken wel hoe lang we het geheim kunnen houden.

5. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Ik doe ook mee en vind het eigenlijk geen moeite, maar ik moet zeggen dat ik naast vermoeidheid geen kwaaltjes heb en me super voel.
    Ik wilde het ook nog even geheim houden en heb de bussen toen gewoon achter het huis neergezet en daar op laten halen. Ze staan tussen de bosjes, en de groene schutkleur van krat en bussen kwam mooi van pas. Jammer dat de bladeren nu van die bomen zijn en je ze dus net zo goed ziet staan :)

6. Niet meer actief

Ik Heb bij Janelle & Juliën meegedaan en wil deze keer bewust niet mee doen! ten eerst eomdat ik vanaf het begin enorm ziek was en verder een zwangerschap zonder te veel poes pas wil!

Ik vind het geen verplichting en wil het ook niet zo zien, ik probeer nu zo veel mogelijk te genieten!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik dank alle dames die wel in de potjes piesen.. dat kan straks zorgen dat ik wel zwanger kan worden!

En absoluut geen schuldgevoel voor de andere meiden! ik kan me indenken dat als je ziek zwak of misselijk bent geen zin hebt om boven die stinkende flessen te hangen..
    en als je geen zin had/hebt.. dat is jou goed recht! het is geen plicht, net zo min als geld storten voor een goed doel!

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ben stewardess en er dus zo vaak niet dat het niet echt zin had..

Lisette

9. Niet meer actief

Dat is een fijne reactie van je!

Tuurlijk si het fijn om anderen te helpen, dat heb ik de eerste 2 zwangerschappen ook zonder problemen gedaan om de mensen die het nodig hadden te helpen!

Deze zwangerschap begin meteen met pre-eclampsie, veel ziekenhuizen en enorm veel stress om mijn schoonzusje ..

Wij hebben dit besluit gemaakt om deze zwangerschap zo door te komen maar ik weet als ik na deze zwangerschap nog eens zwangerraak en dat gaat wel goed ga ik zeker weer mee doen!

Ik hoop dat je snel zwanger word Natasja!

10. Esma

Esma Bekend lid

De reden dat ik niet meegedaan heb, is omdat ik in een buurt woon waar ik de flessen niet buiten kan zetten. En ik werk, dus voor mij was het gewoon niet mogelijk.

11. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik wilde graag mijn bijdrage doen maar ook helaas in alkmaar waar ik woonde toendertijd werdt het ook niet opgehaald

12. kristel

kristel Niet meer actief

Dit is dus niet waar. Ik heb 1 keer meegedaan met MvM. De vrouw van MvM vertelde mij zelf dat ze het jammer vond dat slechts een deel van het hormoon voor een goed doel wordt gebruikt en de rest voor afvallers (dit soort medische instellingen zijn ook commercieel).

Nu doe ik niet mee, omdat ik die geur de vorige keer echt vreselijk vond. De geur bleef rondhangen, dus bij onverwachts bezoek geen pretje.

13. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    @Kristel: Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. Mij is verteld dat het daar dus echt niet voor gebruikt wordt. Het is niet zo netjes dat ze dat zeggen en het vervolgens toch doen. Misschien omdat er dan minder vrouwen meedoen. Maar toch, ik doe het voor de minder vruchtbare vrouwen. Niet voor de dames die te dik zijn en dit door middel van een pilletje of spuitje of wat dan ook op willen lossen. Dat bedoel ik niet lullig tegenover die dikke dames, maar dat is ook niet het idee achter moeders voor moeders. Toch?
    x Linda

14. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik doe ook niet mee...
    In eerste instantie heb ik er wel over gelezen en leek (eigenlijk lijkt het me nog steeds) een goed iniatief.
    Echter toen ik na ging denken over de praktische kant ben ik toch gaan twijfelen en uiteindelijk besloten het niet te doen.

Ik werk gewoon vijf hele dagen in de week, en in de weekenden ben ik ook vaak weg. Dat zou betekenen dat ik alleen 's avonds het kon doen en tsja ik vond dat de moeite niet.

Mijn schoonmoeder vertelde dat ze bij haar zoons wel had gedaan (zo'n 27 en 24 jaar geleden) en mijn schoonvader vroeg mij ook of ik het ook zou doen. Ik heb mijn overweging toen aangegeven en hij gaf me ook wel een beetje gelijk. MIjn schoonmoeder werkte op dat moment niet.

Er zullen best werkende mensen zijn die het wel doen... maar daarom ieder zijn eigen ideeen hierover.
    Verder zat ik ook wel erg tegen de geurtjes op waar je overal over leest.
    En aangezien ik van mezelf al slecht tegen vieze luchtjes kan en nu helemaal niet is het uiteindelijk toch een nee geworden.
    Misschien de volgende keer als ik tegen de tijd wat minder werk.

15. IK heb deze keer ook niet mee gedaan maar bij de vorige 2 wel dus ik vond dat ik mijn plicht wel heb volbracht.

16. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik ben zelf echt vreselijk misselijk, geweest in de eerste en in de 2e zwangerschap moet ik zeggen dat het nu wat minder begint te worden.
    Ik stond bij de eerste zwangerschap misselijk op en ging misselijk naar bed kon bijna niets eten en alles kwam er weer uit. Ik ben het met je eens dat het luchtje wat in de fles zit niet lekker is als je je ziek voelt. Maar je hoeft er toch niet met je neus boven te gaan hangen ? Als je de fles ver van je af houdt ruik je het amper.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    jij ruikt het amper.

Niet je, want voor een ander kun jij niet spreken.

18. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Daar gaan de hormoontjes weer van Bosi :) :)

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar ze heeft wel gelijk ;)

20. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Nou, deze keer heb ik wel meegedaan en vorige keer eigenlijk een beetje verzaakt. Ik zat in een roes van nee, ben niet zwanger (had nergens last van) kon niet geloven dat ik zwanger was.
    Deze keer heb ik wel meegedaan. van de 1'ste week dat kon tot de laatste week.
    Alleen 2 dingen. 1 keer kreeg ik vieze flessen. Had ik net die week goed kunnen vullen. Bleek achteraf dus dat die niet goed gereinigd waren en dus onbruikbaar.
    En ten tweede ook al ben ik niet misselijk geweest als ik op het einde van de dag die fles opendeed, vond ik het toch heeeel erg stinken. Dat ik mijn adem inhield meteen ingieten en dicht meteen.
    Dus ik denk niet dat je idd kunt zeggen ik was misselijk, maar door de fles ver weg te houden dat je er wel tegenkunt.
    Ik was niet misselijk, maar kon er op een gegeven moment ook heel slecht ertegen.

Deel Deze Pagina