Waarom niet meegedaan aan MvM?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnepin, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Goh volgens mij ben ik een mazzelaar. Ik vind het helemaal niet zo stinken namelijk... Blijkbaar ben ik daarmee in een grote minderheid. :rolleyes:
    Het is natuurlijk wel ff nadenken om de fles uit de WC te halen als er bezoek komt enzo. Dat vind ik het lastigste. En ik kan me ook voorstellen dat het opvangen van urine je teveel is/wordt. Ik dacht gewoon: ik probeer het en zie wel hoe ver ik kom, dan heb ik in elk geval geprobeerd te helpen. En gelukkig valt het mij erg mee! Ik zou dus denk ik zo weer meedoen bij een evt volgende keer.
    Trouwens, ik werk ook 5 dagen/week en ben vaak weg. Ik vang dus alleen 's ochtends en 's avonds op en af en toe in het weekend. Maar ik moet zeggen dat ik de flessen daarmee toch al aardig gevuld krijg (mijn ochtendplas is altijd ENORM :oops: ). Als ik niet werkte zou ik volgens mij veel meer flessen nodig hebben! :confused:

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wat ik dan niet snap... WAAROM stinken die flessen dan zo?
    Kunnen ze er niet gewoon voor zorgen dat die flessen niet meer stinken? ;)

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Er moet een soort 'conserveermiddel' inzitten om de urine een week goed te houden. En dat vinden veel mensen dus stinken.

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik heb het niet gedaan omdat ik in een appartement woon.
    en ons tappenhuis is afgesloten dus dat houdt in dat ik het dan buiten op straat neer moest zetten.
    en de plaats waar ik het dan elke week hen moest brengen ligt hier 10 a 15 min verder op.
    en om dan elek week verplicht dat weg te brengen had ik eerlijk gezegd geen zin in.
    groetjes susanne

5. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik wilde wel meedoen, maar wegen prive dingen schoof ik het aanmelden steeds voor me uit waardoor ik ineens te laat was.
    De volgende keer ga ik het zeker wel doen.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik wilde ook heel graag sparen voor mvm maar ze doen in deze regio er niet aan.

7. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik wou ook dit keer weer graag mee doen maar ook hier werd het niet gedaan in de regio en dat vond ik wel heel erg jammer heb met de andere ook mee gedaan en had het nu ook graag willen doen maar helaas

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heeft ze zeker :D

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb niet meegedaan en de reden daarvan....tsja die heb ik eigenlijk niet.

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik heb niet meegedaan, ik was vreselijk misselijk, maar, had er eigenlijk ook geen zin in.

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb me opgegeven op de jonge gezinnen beurs maar nooit meer iets van ze gehoord eigenlijk.. en nu is het inmiddels te laat...

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ben ook sinds deze week bezig met plassen. Vond het geen vraag, maar iets wat er bij hoort...

Vooral ook omdat mijn zusje en collega afhankelijk zijn van dit medicijn... het stinkt, is onhandig....maar als ik 1 iemand kan helpen is dat toch de moeite waard geweest....

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik was voornemens om mee te doen....
    maar ik werkte toen veel en het aanmelden alleen al is er eigenlijk nooit van gekomen!
    Ook begon ik te twijfelen, mmm in flessen plassen? jasses de hele tijd over me handen! ik zag het al helemaal gebeurd... bij mij kan ik ze niet gewoon in de wc zetten namelijk....
    dus ik stelde het uit en stelde het uit...
    tja van uitstel komt dus afstel! heb dus niet mee gedaan....

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb bij mijn dochter wel meegedaan.
    maar nu dus niet, en ik was druk met werk, en in het begin veel bloedingen en krampen gehad, en mischien ook mede daardoor, maar verder geen zin erin.

Deel Deze Pagina