Waarom niet zo blij...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 28 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Jij ook natuurlijk ;) !
    Is toch ook wel 'leuk' om te lezen dat ik toch niet de enige 'gek' bent die met zn gevoelens in de knoop zit!
    Zal voor jou net zo zijn. :p

    Ik hoop binnenkort van je te horen dat het iets beter gaat, of dat je helemaal op de wolken zweeft van geluk! :D :D

    groetjes Kalush
     
  2. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Mooi gezegd zo, Kalush.
    T komt dus allemaal prima in orde! ;)

    groetjes mirjam
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vandaag is het weer helemaal mis met mij.. wat is dat toch wat.. ik zie de toekomst heel somber in.
    Mijn zus had dit ook, die was zeer depri tijdens de zwangerschap.. volgens mij heb ik dit ook.
    Ik kan er gewoon niet bij, waarom voel ik me zo.. ik heb bijna de hele famile ingelicht over onze zwangerschap.. en toch veranderd er helemaal niks.
    Soms gaat het beter.. en nu is het weer helemaal mis.

    Nou ja dit wou ik gewoon even vertellen..

    Kalush
     
  4. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Hee Kalush,

    wat naar zeg dat je je zo voelt. Misschien helpt het om wat meer vitamine B te slikken. Dit reguliert het HCG hormoon wat deze gevoelens waarschijnlijk veroorzaakt. Vraag het maar na aan de verloskundige of aan de huisarts of dit ook een goede optie voor jou is. Dit was de tip van mijn verloskundige. Ik weet dat het vreselijk vervelend is om je zo te voelen. Toch moet je jezelf een 'schop onder je kont' geven af en toe en jezelf dwingen niet te tobben. Het is moeilijk, ik weet het maar soms helpt het.

    Sterkte,
    Cat
     

Deel Deze Pagina