Ik weet het echt niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marjandodje, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjandodje

10 feb 2008
    18
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Apeldoorn
    ik moet even mijn verhaal kwijt want ik weet het echt niet meer. vier maart ben ik gestopt met de pil. 8 maart had ik gewoon netjes zes dagen een bloeding. Maar, sinds 3 weken heb ik alleen maar bruine afscheiding en vorige week is er heel af en toe dat ik wat bloedverlies heb en het is dun er zit verder niks bij. Omdat ik elke keer hoop dat mijn menstruatie
    dan door gaat zetten doe ik voor de zekerheid een tampon in. Dit zal wel een ontpilfase zijn maar, nu komt het ergste ik heb ook al twee weken een opgezette buik en wordt mij gevraagd of ik niet iets moet gaan vertellen. Ik moet gewoon iedere keer vertellen dat ik niet zwanger ben.

Wie heeft hier ook ervaring mee? De laatste keer dat ik heb getest was 16 april en de test was negatief.

Liefs, Marjan

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey meissie

hier t zelfde probleem
    24 maart ongi, 8 april weer bloeding en vanaf toen elke dag nog steeds bloedingen, dan weer rood en dan weer bruin
    volgens de dokter is dat spotting en dat kan wel 3 maanden tot een half jaar zo doorgaan totdat je cyclus weer op orde is
    ik heb ook een hele opgezette buik, misselijk en pijnlijke borsten
    dat zijn allemaal ontpillings verschijnselen
    Sinds vorige week ben ik ook gebonnen met ovu's om mn ei op te sporen,
    nu blijkt t dus ook dat ik een vroege ei heb (dag 8 had ik al mn lh piek) kijk maar in mn album dus misschien is dat ook wat voor jou ?
    dus daar hoef je je geen zorgen over te maken...
    mocht je dat wel doen gewoon even de dokter bellen ;)

3. marjandodje

10 feb 2008
    18
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Apeldoorn
    Dank je wel voor je reactie. Ik ga het nog even aan kijken en dan toch maar evene langs de huisarts en kijken wat hij er over zegt. Dan zul je zien dan word ik toch nog gewoon ongesteld. Hopen we maar.

Liefs, Marjan

4. Niet meer actief

Kijk mijn cylcussen is.. vanaf dat ik ben gestopt met de pil.
    Ik had hetzelfde als jij ook dikke buik en leek wel zwanger zowat.
    Ik ben gelukkig niet gek geworden en heb het bij een testje per maand gelaten. De laaste maand was ik dat zat en wist ik wel beter dat ik niet zwanger was dus. En heb me lichaam gewoon zelf alles laten doen de dokter gaat je toch alleen maar pillen voorschrijven die een bloeding veroozaken nog meer troep in je lichaam dus. Geef je lichaam de tijd de pil is nou eenmaal troep dus tjah...

Nu na 6 maanden ben ik eindelijk een beetje van het ontpillen af..

Hoop dat je er snel vanaf mag zijn.
    :D

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *sorry voor het inbreken, maarreh...*
    @appelslakje: Ik heb ook zo'n 'leuke' cyclus achter de rug als jij en bij mij bleek het dus niet meer van het ontpillen. Ik ben juist heel erg blij dat ik na 4 maand zonder ongi (maar wel met tussentijdse spotting) naar de ha ben gegaan. Die heeft mij doorgestuurd naar de gyn, waar ze erachter kwamen dat ik pco heb! Zonder pillen had ik nog wel een jaar kunnen wachten tot m'n ongi eens kwam! Als je al heel lang overtijd bent (dus 3 maand ofzo wat bij ontpillen zeker vaak gebeurd) is het juist goed voor je lichaam om een ongi te laten opwekken! Tuurlijk zijn al die pillen rotzooi, maar soms zijn ze echt nodig om je lichaam weer 'op te starten'. Daar komt bij dat het voor je lichaam gewoon ook niet gezond is om te lang niet ongi te worden. De bloedingen zijn ook nodig om de baarmoeder om z'n tijd schoon te maken en helpt baarmoederhalskanker voorkomen. Sorry, maar dat wou ik ff kwijt :rolleyes:
    @Marjandodje: Tijdens mijn eerste cyclus na de pil heb ik ook heel wat tests versleten (en tijdens die heeele lange ook ;) ). Ik deed na een poosje gewoon eens per week een test. Mocht je dan zwanger testen, dan zit je er nooit meer dan anderhalve week vanaf met hoe ver je zou zijn. Sterkte met afwachten. Het kan helaas heel lang duren! Mijn advies: als je begin juni nog steeds geen gewone ongi hebt gehad naar de ha toe! En als je genoeg hebt van je spotting voor die tijd ook de ha maar eens bellen! Succes met geduld hebben!

6. marjandodje

10 feb 2008
    18
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Apeldoorn
    Ik ga het advies van nog even aankijken maar doen. Eind mei moet ik toch langs de ha en als er dan nog steeds niks verandert is ga ik daar ook maar over beginnen. Eens kijken wat hij gaat zeggen.

Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga er zeker wat mee doen.

Liefs, Marjan

7. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    heel herkenbaar die opgezette buik! ik ben begin maart gestopt met de pil ongeveer twee weken daarna had ik een opgezette buik, pijnlijke borsten was ik met vlagen misselijk en had ik humeurschommelingen.
    Ook had ik tussendoor een bloeding, maar alleen oud bloed en duurde maar een halve dag.
    Ik ben gelukkig wel na 29 dagen ongi geworden. Deze maand gaat alles al een stuk beter.
    Ik ben er zelf vorige maand ook van geschrokken wat het effect van de pil is en dacht hetzelfde als jou.
    Ik hoop voor je dat je netjes ongi word en dat je klachten wat minder worden!

liefss

Deel Deze Pagina