Ik ben het helemaal met je eens. Ik bid ook elke dag tot god (ben katholiek) en ik dank god nog elke dag op mijn knieen dat ik zo snel zwanger heb mogen worden. Elke keer als het weer niet lukte heb ik hem gevraagt wanneer mij dat geluk zou overkomen. mijn oma is al een jaar of 10 dood en ik heb me toen voorgenomen dat als ik haar wat wilde vertellen dat ze bij de noorderster is. Vaak als ik ergens mee zit en ik kijk naar buiten zie ik vaak alleen die ster en dan weet ik gewoon dat ze er is. Het klopt wat er gezegt wordt hoop moet je hebben anders ga je er kapot aan. Ook ik zeg niet dat iedereen nu op staande voet moet geloven maar mij heeft het in ieder geval wel geholpen voor de keren dat ik dat kleine zetje ff nodig heb. Sterkte ermee liefs nance158
wat vervelend..... mijn ervaring: ik was de 1e ronde direct zwanger! dit werd helaas een miskraam bij 7 weken....... daarna heeft het 13 maanden geduurd eer ik weer zwanger was! dus meid, er valt gewoon geen pijl op te trekken! maar het feit dat je al eens zwanger bent geweest betekent wél dat jullie allebei vruchtbaar zijn! ik weet écht hoe je je voelt en wil je sterkte en succes wensen! mutsie!
Wat lief dat je dit zegt en klopt helemaal, lieverd jou god is mijn god en er is maar 1 god, wat je godsdienst ook is, ik zeg allah swt en jij zegt god en zo moeten we door hel leven. We zijn allemaal 1 en hoop moeten we hebben. En zo zie j maar god heeft je droom waar gemaakt en hoop dat ik ook snel een kindje zal dragen. Dikke knuffff
ben je er niet té veel mee bezig? Die opmerking heb ik ook vaak gehoord, en vind het zeer onterecht. Bedenk me dan dat dat ook niet gezegd wordt tegen al die vrouwen die er ook zeer veel mee bezig waren en 123 in verwachting raakte, dan gaat bovenstaande opmerking toch ook niet op! In ieder geval heel veel succes!
nenatje en nance jullie hebben gelijk, t is alleen frustrerend al dat wachten, mn hoop is vandaag vervlogen, heb wat bruinverlies wat betekent dat mn ongi eraan komt, ik bid elke dag tot allah om me een 2e wonder te schekken, ik hoop zo dat dit gauw mag gebeuren inchallah, alle dames veel sterkte
Hallo lieve meiden, Wat een herkenbare verhalen zeg! Ik heb ook vaak te horen gekregen: ben je er niet te veel mee bezig? pffff jaaaaa natuurlijk zijn we dat! Net te horen gekregen dat zwemmertjes van man heel weinig zijn.. Toch houden we hoop. Ik moet wel zeggen dat ik elke keer als ik voor mijn ongi geen symptomen heb ik echt wel baal. En zeker als ik ongi ben geworden. Mja onze tijd komt vast nog wel! Hou vol he meiden! xxx
Bedankt voor jullie lieve reacties! Gisteren was ik echt een beetje depri maar vandaag voel ik me alweer een stuk beter. Met dank aan de zon Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar ja hoe doe je dat? Ik heb genoeg leuke hobbies en bezigheden maar zodra ik alleen of thuis ben (of op me werk hihi) dan ben ik er mee bezig. Gelukkig klussen we gewoon zonder te moeten maar ik hoop het zo. [-o< We gaan er gewoon weer tegenaan! Meiden op naar de volgende ronde! Liefs Inger