Hallo meiden, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben nu twee dagen overtijd. Normaal ben ik altijd zeer regelmatig ongesteld dag 32 of 33. Normaal ook veel klachten. Nu al bijna twee weken zere borsten ( heb ik normaal nooit) en ongeveer 5 dagen rommelend gevoel in mijn buik. Gisteren test gedaan maar die was negatief. Kan het zijn dat ik ineens weer onregelmatig ongi ga worden. Ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs diana
het zou kunnen dat als je over een paar dagen test dat het toch positief is. of heb je misschien een stress maandje gehad ofzow, waardoor je ongi wat uitblijft?
Hoeft niets te zeggen hoor. Je kan altijd nog positief testen, ik teste ook vroeg en toen was de test ook negatief. 1 dag later was het wel positief! Sucses, zal voor je duimen...
Diana, Ik hoop dat je over een paar dagen alsnog positief test. En anders wordt weer eens duidelijk hoe ons lichaam lekker zijn eigen gang gaat. Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik dacht dat ik eindelijk een wat regelmatigere cyclus had, maar nu zit ik op dag 44. Tot nu toe was mijn langste cyclus 40 dagen. Heb op dag 33 negatief getest. Ik heb geen symptomen die wijzen op zwangerschap of aankomende ongie. Van het weekend maar weer een test doen. Ik wordt echt gek er van, dus ik begrijp jou ook heel goed. We houden elkaar op de hoogte, succes, groetjes Olga