20 weken echo!!! Wie ook zo zenuwachtig/gespannen!!!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Ingeping, Feb 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Morgen hebben we de 20 weken echo. Ben echt zo zenuwachtig. Hoop zo dat alles goed is.
    Hoe zal ons ventje eruit zien en zit alles erop en eraan pffff.....die hormonen doen nu wel hun best. Erg emotioneel om van alles.....Hadden jullie dat ook zo sterk??!!

2. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Wij hebben 2 week geleden de 20 week echo gehad en was super zenuwachtig!!! nog meer als bij onze oudste meid! had gelukkig al de echo om 9 uur dus hoefde niet hele dag meer te wachten!Heel veel plezier en succes!!

3. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Wij hebben de echo ook deze week gehad.
    Ook knetter nerveus maar het viel mee. Hebben genoten van de beelden......

4. Troeleke

Troeleke Lid

Feb 29, 2012
    92
    0
    0
    Nederland - Belgie
    heel veel succes! zal allemaal goed zijn!
    Bij mij is het pas 6 april, duurt nog zooooo lang;)

5. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Thanks meiden!! Ja echt wist niet dat ik er zo zenuwachtig voor zou zijn. Maar we mogen om half 11 dus hoef niet al te lang te wachten. Ben nu nog aan het werk hihihih, dus slaap vast erg lekker. Fijn dat het bij jullie allemaal goed was....en troeleke nog even geduld dus!!

6. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    succes meid!!!!

ik ben ook erg zenuwachtig, maar moet nog even een tijdje wachten (over 2 weken)
    bij de eerste was ik ook wel zenuwachtig maar niet zo!
    de tweede ook en dat was niet goed dus moesten naar het ziekenhuis (gelukkig is hij kerngezond!!!!!!!!!!) dus denk dat ik daarom zooooooo zenuwachtig ben

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    succes vandaag!!

8. tamren

tamren Bekend lid

Oct 25, 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Het komt goed meid..... Veel plezier met het bewonderen van jullie wonder!

XXX

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Thanks meiden. Ik ga er van genieten!! Het is vast gewoon allemaal goed met ons ventje....

Krijg je eigenlijk iets mee van de echo?? Foto's, dvd!!

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    ik kreeg wel wat foto's.. kon ook dvd maar dan moet je dat van te voren vragen en bij betalen..
    weet natuurlijk niet of ze dat bij jou ook kunnen:)

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ok, ja dat is ook weer zo. Dat zal overal wel anders zijn. Nou ik vraag het gewoon van tevoren...

12. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    En, en, en??

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Nou we hebben het achter de rug. Wat wat een rotgevoel heb ik ervan over gehouden zeg. Alles was goed en ze feliciteerde ons ook enzo. Maaaaaar we vallen wel binnen de risico groep. Het hoofdje is wat groter dan "normaal" pfffff dus jullie moeten extra komen met 30 weken.
    Iemand ervaring mee? Ik kreeg er in ieder geval de zenuwen van toen ik onderweg naar huis was. Wat moet ik hier nou mee, eerst feliciteren en dan val je binnen de risico groep en dan nog zeggen maak je niet druk. Dat is leuk gezegd.....

14. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Pfff, ja dat is zeker iets waar je dan erg onrustig van wordt. Gaf ze er verder ook geen uitleg bij wat ze ermee bedoelde en wat het risico dan precies is??

Balen dat je met zo'n rotgevoel bent weggegaan,
    dikke knuffel.

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Nou ja zeg! dat is ook niet fijn zeg, heeft ze helemaal geen tekst of uitleg gegeven? En wat bedoeld ze met een te groot hoofdje? Ik zou niet wachten tot de 30 weken! Hallo zeg ze kan je toch niet 10 weken in spanning laten afwachten!

16. Elmootje

Elmootje Lid

Feb 16, 2009
    90
    0
    0
    Vervelend dat je met zo'n gevoel weggegaan bent. In dit geval lijkt het me dat je je inderdaad geen zorgen moet gaan zitten maken. Ze vergelijken het met gemiddelden, en mensen / kindjes zijn nu eenmaal allemaal verschillend en passen niet altijd keurig in het plaatje.
    Wij hebben iets soortgelijks, bij de 20-wekenecho is geconstateerd dat de groei van de beentjes iets onder de curve ligt. Nu was dit bij mijn zoontje ook zo, en zit het een beetje in de familie om geen lange benen te hebben, dus we maken ons hier niet al teveel zorgen om. Wel krijgen ook wij nog een extra echo, al heeft dat ook te maken met het verloop van deze zwangerschap.

Het is makkelijker gezegd dan gedaan, daar weet ik alles van, maar toch: probeer je inderdaad geen zorgen te maken. Voor de zekerheid doen ze de extra check. Kennelijk was het hoofdje wel iets groter, maar niet zorgwekkend. Anders hadden ze je wel eerder terug laten komen dan over 10 weken. Misschien wel goed om je vk of je gyn (weet niet waar je loopt) even te bellen om je zorgen te delen.

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ja elmo ik heb me verlos al even gemaild, morgen zijn ze weer telefonisch bereikbaar. Hoop nog antwoord te krijgen vaandaag. En idd het is een gemiddelde en dat weet ik ook. En ze meldde ook van maak je er niet druk om. Maar er ging later van alles door me hoofd. We hebben al een heel traject moeten afleggen om dit moois te verwachten....wil zo graag dat dit dan gewoon goed gaat!!!

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    sjonge jonge.. dat ze je zo weg laat gaan!
    ik zou dr ook over gaan piekeren:$
    misschien over een paar weekjes een pretecho inplannen waarbij ze dat ook weer even opmeten?
    vind 10 weken nog wel erg lang duren om je druk te maken.
    en terwijl dat misschien nieteens nodig is:)
    succes!

19. Elmootje

Elmootje Lid

Feb 16, 2009
    90
    0
    0
    Ik snap je ook helemaal hoor, zeker als je al een geschiedenis hebt ben je alleen maar extra gespannen en ongerust de hele zwangerschap. Het punt is alleen dat je alleen maar kunt afwachten. Zo'n zwangerschap duurt dan best lang. Ben zo jaloers op mensen met zorgeloze zwangerschappen! Hopelijk krijg je een snel antwoord van je verloskundige en lukt het om een beetje te ontspannen. Succes en ik hoop op een gezonde en vrolijke baby voor je.

20. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    anz87 we hebben met 26 weken nog een pretecho....dan meten ze dat ook nog wel op idd.

Misschien maak ik me wel TE druk hoor. Maar de manier waarop werd ik zo onrustig van. Eerst alles goed en dan ineens dat. Ik heb me verloskundige gemaild. Ben benieuwd wat ze zal zeggen.

Share This Page