Overstappen van nutrilon 1 naar kruitvat 1

Discussion in 'Flesvoeding' started by dieseltje2, Nov 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste over kan gaan van nutrilon1 naar kruidvat1 ?
    De verpleging in het ziekenhuis zei dat ik in 1x over kan gaan, maar ik heb daar m'n bedenkingen bij (het cb zei weer dat ik het een aantal dagen moest mengen)

Alvast bedankt!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Je zou het kunnen proberen om gewoon in 1 keer over te stappen, je merkt vanzelf of het wel of niet werkt. Hier ben ik ook (moeten) overstappen naar friso extra, in 1 keer overgestapt en zonder problemen!

Sommige kindjes krijgen krampjes van de overstap of moeten ervan spugen. Ik zou gewoon doen waar jij je het prettigste bij voelt!

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    wij zijn hier laatst van kruidvat 1 in een keer overgestapt op de nutrilon. ging prima, hij heeft er helemaal geen last van gehad.
    ook zijn we toen een paar dagen later weer teruggegaan naar de kruidvat en het gaat nog steeds prima.

zou het dus ook in een keer proberen.

joyce

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Denk dat ik als mijn nutrilon op is maar in 1x overstap... Het mengen vind ik ook zo wat. Vraag me af of dat wel kan.
    Bedankt voor jullie antwoorden.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik ben vandaag over aan het stappen op kruidvatvoeding. Ik heb het advies gekregen om langzaam over te stappen. Ik doe nu dus 4 scheppen nutrilon en 1 schep kruidvat. En over 3 dagen doe ik 3 scheppen nutrilon en 2 scheppen kruidvat. Hopelijk dat Jasmijn er niet te veel last van krijgt. Jij ook succes met het overstappen, scheelt echt superveel in de kosten!

Share This Page