Mijn dochtertje heeft afgelopen donderdag t/m zondag koorts gehad. Inmiddels is dit voorbij, maar sindsdien eet zij zo weinig. Eet haar flesjes niet meer leeg (van 200 cc blijft er altijd 90 cc over) Groente wil ze niet en fruit wil ze maar een paar hapjes. Voor de rest drinkt ze wel thee, water of diksap. Ik dacht dat haar tandje doorkwam maar ik voel nog niks. Mijn moeder zag vandaag wel 2 witte puntjes op haar tandvlees (boven). En ik vroeg me af wat dit kon zijn: is dit een uitslag die ze over heeft gehouden van koorts, is het spruw??? Herkent iemand dit?? Ze is wel vaak huilerig dan normaal. Gisteren zijn wel met haar op het huisartsenpost geweest en volgens de arts heeft ze geen last van oortjes of keel. Misschien een naslag van koorts.
Kan best nog van de koorts komen hoor! Mijn zoontje heeft een dikke week na dat hij koortr had last gehad van slecht drinken en eten. Misschien last van haar keel? Je kan wat vaker kleine beetjes aanbieden? Overigens zouden het ook best tandjes kunnen zijn?! Hier komen ze boven momenteel ook door. Rechtsboven 2 witte bobbels en links boven een wit randje wat doorkomt.
Probeer sowieso eten en drinken aan te bieden. En dan kijken of ze eet/drinkt. Ze heeft nog geen ondertandjes dus lijkt me sterk dat ze als eerst boven doorkomen Onder is nog niks te bekennen.
Is het nog steeds zo? Spruw, daar zat ik eigenlijk ook even aan te denken toen ik je verhaaltje las. Maar kan natuurlijk ook nog van de koorts komen he. Zou het in elk geval goed in de gaten houden.
Sinds vandaag gaat het gelukkig wat beter, en heeft ze op het kdv haar flesjes volledig gedronken en fruit gegeten Dus dat is wel fijn. Die 2 stipjes zie ik nog wel. Ja ik dacht ook aan spruw. Maar wachten morgen af en kijken of die stipjes er nog zijn anders even de huisarts bellen dan kan hij kijken en eventueel iets voorschrijven.