Testdrang!!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jingle, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoi dames,

    Ik word helemaal kierwiet van mezelf. Ben 7 DPO (morgen dus 8 :D) en ik heb gisteren en vandaag al een zwangerschapstest gedaan. Uiteraard beiden negatief en toch wil ik nog meer testen testen testen....

    Meer meiden last van? Iemand nog tips hoe ik kan voorkomen dat ik er elke seconde aan moet denken. Heb nu nog maar 1 test van KV 2v5 in huis (andere al gebruikt). Ga zeker geen nieuwe kopen voor zondag maar hoe kom ik de dagen tot mijn NOD door?

    HELP!!!
     
  2. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    En dat vraag je aan de andere test verslaafden? Haha
    Is zo moeilijk om het niet te doen ik weet het. Hier teste ik 7dpo licht positief maarrr ik had mijn nod in mijn hoofd en dat was twee dagen erna. Oftewel late ei bij mij.. Vaag maar goed nu teste ik dus ook veelste vroeg.
    Heb mezelf voorgenomen pas zaterdag te testen.
    Neem voor jezelf een datum in je hoofd en krijg je die drang drink een glad water dan kan je hem niet meer doen, kan je hem meteen weggooien en das ook zonde toch.

    Moeilijk moeilijk maar snap je helemaal hoor
     
  3. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Haha ja ik weet het! Stelletje verslaafden hier ;). Bij de vorige zwangerschap testte ik op 10 dpo licht positief. Dus eigenlijk heb ik zondag in mijn hoofd als datum. NOD is pas 9 oktober.

    Door die negatieve testen durf ik bijna niet meer te hopen. Haha gewoon het gevoel dat ze hoe dan ook licht positief hadden moeten zijn.

    Oh jee ik spoor echt niet!
     
  4. mamapriscilla

    mamapriscilla Actief lid

    2 mei 2009
    336
    0
    16
    Heel herkenbaar ik zit op de gok ook 8 dpo vandaag als ik zwanger ben is het een kadotje
    maar teste vandaag ook met dit als resultaat
     
  5. mamapriscilla

    mamapriscilla Actief lid

    2 mei 2009
    336
    0
    16
    En in negatief
     
  6. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    We sporen allemaal niet joh maar kan ons het schelen. Enige die we ermee hebben is onszelf he.
    Hou dat maar in je achterhoofd en die negatieve testen zegt nog niks joh haha. Zal je zien test je pas postief op je nod;)
     
  7. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.335
    113
    Kan aan mij liggen, maar ik zie een streep op de test, zowel de originele als de negatief, mamapriscilla. Hoop voor je dat ie oploopt en dit geen indroger is.

    Testdrang heb ik geen last van, juist veel te bang om teleurgesteld te worden. En daarom durf ik niet te testen. Al denk ik er wel de hele dag aan.
     
  8. Tess83

    Tess83 Actief lid

    22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik testte op 8dpo spierwit, echt niks te bekennen.. Toen kon ik het opbrengen om de volgende dag niet te testen 's ochtends, maar dat hield ik niet lang vol.. Plas opgehouden en toen 9dpo 's middags getest met een heel licht streepje als resultaat! Dus geef de hoop nog niet op! En gewoon lekker doortesten als je je daar prettig bij voelt!
     
  9. Zwangernr6

    Zwangernr6 Niet meer actief

    Ik deed gewoon elke ochtend 1 test, om een beetje aan m'n testdrang toe te geven. Waarom t voor jezelf te moeilijk maken :D
     
  10. Blloempje

    Blloempje Actief lid

    2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie de streep ook hoor :D Best duidelijk zelfs.. spannend!
     
  11. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik had er dus nooit last van dat vroege testen tot ik lid werd van dit forum.. Dan zag ik al die positieve testen en dan dacht ik; ik wil ook, dus dan ging ik ook veulte vroeg testen.. Nu heb ik dat wel weer onder controle en als de drang wel te groot wordt ga ik snel plassen of ik drink veel water, dan heeft het toch geen zin haha :D
     
  12. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Haha hier dus ook, zou morgen pas testen maar kon het niet laten toch gedaan haha
     
  13. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Bedankt voor al jullie reacties! Voel me er door gesterkt, alhoewel dat dagelijks testen ook wel aanlokkelijk klinkt. ;)
    Ga echt hard mijn best doen om niet te testen vandaag. Misschien dat ik er morgenochtend wel weer aan toe geef. :cool: Hier trouwens al twee dagen een krampend gevoel in onderbuik. Nog niet echt last van de (.)(.) dat had ik de vorige keer wel al echt op 8dpo. Vandaar toen op 10dpo positief getest. Heb overigens PCOS dus zou wel mooi zijn als het 2 keer zonder de mmm lukt:D.
     
  14. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Gefeliciteerd lolababy!

    En Mamapriscilla ik zie ook een streepje!
     
  15. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Test is nog steeds Omo wit op 9dpo :(
     
  16. mamapriscilla

    mamapriscilla Actief lid

    2 mei 2009
    336
    0
    16
    Dat n is klotw maar zeg nog niks ..





    ik heb net toch maar weer een test gedaan ... 11 dpo
     
  17. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Mooi hoor mamapriscilla. Testen lopen mooi op toch?
    Ik weet ook wel dat hij nog lang niet posi hoeft te zijn bij mij maar voelt gewoon alsof het deze ronde niet is gelukt. Dus nu heb ik eigenlijk eerder zoiets van kom maar op met dat bloed dan kunnen we een nieuwe ronde starten. :D

    Haha hormonen zijn echt niet goed voor mij! :D
     
  18. miss84

    miss84 Bekend lid

    2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test ook t liefst elke dag hahahaha m'n vriend zegt test gewoon 1x in de week haha . Ik zeg zo zitten wij vrouwen niet in elkaar!
     
  19. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Dit ken ik wel hoor, ik test me ook rot sinds de afgelopen dagen:)
    En je test kan altijd nog positief worden he! De meeste vrouwen testen pas op NOD en sommige erna positief;)
    Ik heb wel een aparter verhaal, ws. Vanwege verwarrende cyclus, maar goed ik heb een apart topic mocht je interesse hebben!
    Succes met testen, en lekker doen waar je je goed bij voelt hoor!!!
     
  20. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ja ik had je topic al gelezen. Op 3dpo al positief getest toch? Haha had iedereen maar zo'n cyclus.. Dat wachten is zo slopend.
    Ga morgenochtend weer testen. Heb nog steeds een vage kramp in mijn onderbuik maar verder totaal geen symptomen. Hoogstens dat ik wat sneller 'vol' zit na het eten.
     

Deel Deze Pagina