de tiltel zecht het al. heel mischien gaan we een andere auto kopen (alweer ja alweer ) maar nu de koffer bak.hoe groot is die? we hebben nu een alfa 156. hebben mensen een vw passat sedan en hoe groot is de kofferbak?
Groot! Ex had hiervoor een passat en die had echt een mega kofferbak. Heel diep en breed. Als je zag wat we meesleepten op vakantie, dat red ik nu niet meer hoor.
Wij hebbem ook een Passat gehad, ding was MEGA. Mn vriend werkt in de bouw en al zn werkspullen passte er makkelijk in. Anders kijk je toch ff waar er in de buurt 1 te koop staat en ga je ff de achterbak checken
Op autotrack kun je dat trouwens nakijken, als je dan een vergelijkbaar model opzoekt kun je zien hoeveel liter de kofferbak is. En zoek dan ook een vergelikjbaar model van je eigen auto en voila
Groot Wij hebben een passat en als we de kinderwagen erin doen (mutsy) dan hebben we nog ruimte zat voor boodschappen of andere spullen. Zijn ermee naar Denemarken gereden, toen hadden we wel een buggy mee ipv de mutsy maar ook een campingbedje, alle koffers, enz enz en dat paste makkelijk (wij gaan hem trouwens verkopen....interesse in een mooie metallic vwpassat? )
nee we hebben een oogje op het oude commando voertuig van onze brandweer commandant en we willen heel graag een diesel. ik zal eens op autotrack kijken
Wil je de inhoud van de kofferbak in liters weten? Want wat voor de één groot is, is voor de ander klein...
ik had gekeken op auto trak de alfa heeft een kofferbak van 380 liter en de passat van 475.en de bank kan klappen dat kan bij de alfa niet
ik wil weten of het heel veel scheelde met de alfa vind het moeilijk om de alfa eruit de doen namelijk hahaha
Oke, dan scheelt het toch nog wel een beetje... voor mijn gevoel viel het wel mee haha. En als de bank kan klappen scheelt dat ook wel een beetje inderdaad. Ik heb gister net de alfa 156 gekocht. Hoop dat ik er veel plezier van ga hebben.
Alfa: Inhoud kofferbak 360 liter Als achterbank plat 1.180 liter Passat: Inhoud kofferbak 565 liter Achterbank kan niet plat. Veel plezier met je auto (PS: Google is je vriend)
Achterbank plat van de alfa? Bij die ik gister gekocht hebt kan het niet. Die heeft een skiluik. De 156 is een 4-deurs ja
bij onze passat kon de achterbank echt wel plat hoor? Op autoweek specs staat; neerklapbare achterbank ja, in delen. Bij de alfa staat; neerklapbare achterbank nee