Weten jullie waarom je pas 13 dagen na je terugplaatsing mag testen? Mijn cryo (blasto) was 5 dagen bij terugplaatsing. Waarom.mag ik dan eigenlijk 13 dagen daarna testen? Normaal gesproken test je toch ook 14 dagen ovulatie. Dan zou ik toch eigenlijk op dag 9 morgen testen...
Omdat er dan geen twijfel meer mogelijk is over de uitslag van de test, positief = positief en negatief = negatief. Daarbij wordt er vaak Pregnyl of Ovitrelle gebruikt en dat wordt niet bij iedereen even snel afgebroken. Ze willen voorkomen dat je positief test door deze medicatie. Maar ik ben het met je eens hoor, stomme regel haha. Ik heb me er ook beide keren niet aan gehouden. De eerste keer 11 dagen na de terugplaatsing getest (3 dagen oud embryo) en zo negatief als het maar kan. De tweede keer 10 dagen na de terugplaatsing getest (4 dagen oud cryo) en knal positief! Ik heb dus (valt me nu pas op haha) beide keren op mijn eigenlijke NOD getest, 14 dagen na ovulatie. Spannend! Wanneer ben jij 14 dagen na je ovulatie? Heb je er een goed gevoel over? Duim duim duim voor je, heel hard
Ik testte 6 dagen na de terugplaatsing positief Ik denk dat als je na 13 dagen niet positief test het écht niet meer gaat gebeuren, en dan kan je dus stoppen met utro en progynova.
Hier dag 6 na blasto in eigen cyclus een positieve test. Braaf op dag 14 na terugplaatsing het ziekenhuis gebeld.
Ah vandaar! Ik heb idd ovitrelle gespoten. Wanneer zou dat uit je lichaam zijn? Heb op zondag een dag 5 teruggeplaatst gekregen... dus ik denk dan woensdag 20 juni? Ik heb geen idee wat ik moet denken. Heb nou al vaker gedacht dat het raak was, maar dat was niet zo. Sinds vandaag menstruatiepijn. Vanochtend steken aan linkerkant onderbuik en onderrug. Kan alles betekenen. Durf niet meer zo te hopen.
Ik had 9dgn na terugplaatsing van blasto ook een behoorlijke knaltest, op de officiele testdag was het een echte knaller. Ik heb een kunstmatige cyclus gehad dus had utro maar geen ovitrelle/pregnyl.
Met 9dgn na een blasto zat ik op 14dpo dus vind ik niet heel vroeg. Zonder de utro was dat mijn NOD geweest. En ja, hij kan aflopen, maar dat kan altijd. Die angst verdwijnt niet ineens op de officiele testdatum, de angst voor een miskraam zakte pas na 12wkn zwangerschap een beetje. Ik ben geen fan van 8-9dpo testen maar gewoon op NOD kan prima naar mijn idee.
Ik mocht pas 16 dagen later testen. 1 juni terugplaatsing 8 juni heel licht positief,zaterdag al wat duidelijker. Afgelopen maandag ziekenhuis gebeld en bloedgeprikt hcg was 116 10 dagen na terugplaatsing. Was trouwens deze maand anders dan anders. Vrijdag ochtend hebben ze hem ondooid en in de middag terugplaatsing 8 cellig en was dus niet verder gedeeld omdat hij direct was terug geplaatst.
Laatst dag ik dus ook hieraan Ik mocht ook pas na 14 dg testen maar ik dacht als ik gewoon na 7 dagen ongesteld wordt dan heeft dat testen ook geen zin ndus heb gewacht. En ja hoor werd ind ongesteld op mijn ongesteldheid dag. Dat is flink balen want je wilt juist niet ongesteld worden Ik ben nu elkw keer voor de 10de dag na terugplaatsing ongesteld geworden Hopelijk de volgende terugplaatsing de komende 9 mnd niet ongesteld te worden
@rijswijkse Lees ik het goed ben je zwanger? Gefeliciteerd Trouwens in Voorburg ontdooien ze de cryo 1 dag van te voren en pas de volgende dag de terugplaatsing toch Kreeg je het gelijk teruggeplaatst op de dag van ontdooing? Ik wist niet eens dat het kon en dat ze dat deden.
Mij is verteld gemiddeld 14 dagen. Bij mij zat het er op dag 14 nog in (welliswaar pregnyl 5000, maar dat is qua hcg eenheden iets lager dan ovitrelle zelfs)
Bij mij was het alle vijf de keren binnen 10 dagen weg. Maar ik ken wel verhalen van mensen waarbij het langer dan 10 dagen duurde.
@Popie ja ben weer zwanger maar is nog pril. Dank je hoop dat het blijft zitten,meerdere miskramen gehad. Normaal ontdooien ze hem ook 1 dag van te voren hier maar dit was weekendprotocol. Dus direct terugplaatsing,heb wel hiervoor al 4 keer een goede ontdooiing gehad van de 4 dus misschien ook mee te maken? Dus had er weinig vertrouwen in maar ben toch echt zwanger. Oja ik test niet meer,durf ik niet meer na een goede bloedtest,over 11 dagen eerste echo.