Waarom pendelen jullie?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zanita, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

#21 Chantico, 6 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2013
    Misschien helpt het als je gewoon 1 vraagteken achter je vragen (in topictitel of reacties) zet in plaats van hele rijen. Komt veel oprechter / oprecht geïnteresseerder over. Ik lees in al die vraagtekens vooral een groot (voor)oordeel.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar is 'Waarom laat jij iemand voor je pendelen of waarom pendel jij (voor iemand anders)?' geen 'straight up' vraag dan?

Ik zie niet waar we achter elkaars rug om praten eigenlijk.. :(

3. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat was heel sarcastisch, vandaar mijn vele vraagtekens

4. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhh "bij wijze van". nogmaals ik ga niet op eieren lopen. Ik wil gewoon weten wat de achterliggende reden is dat mensen dit doen.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Is ook je goed recht en mag je gerust vragen, maar denk niet dat je op deze manier veel educatieve antwoorden gaat binnenslepen.

Succes.

6. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

Ben ik het mee eens,als deze dame had gelezen bij de meiden die pendelen had ze geweten dat iedereen erbij vermeld dat je het als een leuk spelletje en voor de fun moet zien.

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Aha. Sarcasme en oprechte interesse, een gouden combi ;)
    Zie dat je je onderwerptitel van sarcasme hebt ontdaan. Ben benieuwd of het nog helpt.

8. Onje

Onje Niet meer actief

Slechte beentje uit bed gestapt poeh poeh.....

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    het is toch leuk.... For fun...

Net als de rode kool test, de chineese kalender etc, en alle andere bakkerpraatjes die bestaan voor bijvoorbeeld het geslacht...

Het is niet bewezen dat het zo IS... En toch zijn er zat mensen die erin geloven...

10. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Mij lijkt het dat je je mening al gemaakt hebt.
    Zoals ik jouw interpretaties en antwoorden lees ben jij er vooraf al tegen.
    Ik heb daar helemaal geen problemen mee, ieder zijn ding zeg ik zo.
    Ik vind het alleen weinig respectvol naar dames die er wel kracht uit putten of het wel willen uitproberen bij wijze van fun of die het gewoon uit curieusiteit doen.
    Zo botweg reageren is hier echt niet nodig hoor.
    Ieder zijn mening, ieder zijn overtuiging maar graag allemaal met respect....

Dank u!

11. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

27 nov 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap niet zo goed wat je hier nu mee wilt bereiken... Want je eerste stukje komt best over als een vooroordeel... En ik ben van mening, dat iedereen een eigen mening mag hebben, dus zo ook jij...

Mijn uitleg:
    Zelf pendel ik en geeft het me een gerust gevoel.. Ben al 25 maanden bezig en op een of andere manier is het een stukje rust voor mij om te pendelen... Ik kan mij voorstellen dat degene waar ik voor pendel ook een stukje rust voelen hierdoor...
    In mijn topic staat ook duidelijk vermeld dat je het moet zien als "leuk" als een "spelletje" en je leven er niet door moet laten leiden, want inderdaad is niet de waarheid, maar een mogelijkheid ;)
    Ik pendel trouwens op foto, dit doe ik omdat ik mij ook bezig houd met foto lezen, moet zeggen dat ik het toch met regelmaat goed heb ;)

Hoop dat je meer inzicht krijgt in je vraag en hoop je vraag zo een beetje beantwoord te hebben...

12. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij heeft zanita last van haar hormonen haha

13. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zal ik het dan ff nog duidelijker maken voor jou? Mijn topic is NIET sarcastisch, maar mijn reactie naar jou toe wel. Misschien is het nu duidelijker?

Ik heb mijn mening over pendelen al ja klopt. MAAR Blijkbaar word eroverheen gelezen dat ik wel wil weten waarom anderen dit doen en dat ik de beweegredenen erachter snap. Maar goed, kortzichtige mensen houden zich alleen bezig met het feit dat ik het vind maar niet dat ik wel wil weten naar het waarom. Jammer.

14. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pendel vrouwtje, bedankt voor je antwoord! Ik hoef niks te bereiken, wil gewoon weten waarom 'aar blijkbaar is dat voor velen al teveel gevraagd omdat ik het niks vind. Maar zijn er dan ook mensen die helemaal zich eraan vast gaan klammen? Er zijn ook pendelaars die het echt "serieus" doen neem ik aan?

Hoe ben je eigenlijk ermee begonnen?

15. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een beetje dan haha nee joh ben gewoon nieuwsgierig, maar vid het dom dat ik geen oordeel mag hebben over iets en toch nieuwsgierig ben naar anderen hun verhalen. Ik bedoel, dat ik het niks vind hoeft niet te betekenen dat ik het niet wil snappen.

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik begrijp dat iedereen zijn eigen mening heeft over pendelen en maar goed ook, maar de wijze waarop je de dingen formuleert hadden misschien iets tactischer gekund...

Ik ben begonnen met pendelen omdat ik voor mezelf in een zoektocht was binnen het spirituele... Wat ligt mij en wat ligt mij helemaal niet... Zo heb ik het in de tijd ook hier geformuleerd toen ik pas startte... Ik was toen al een tijdje met le normard kaarten bezig, maar voor hier op de site vraagt dat te veel tijd...
    Waarom ben ik het hier op de site beginnen doen? Om te kijken of het mij lag om zuiver op naam en geboortedatum gegevens los te krijgen. Voor mezelf dus als test of ik dit op deze manier ook wel kon, voor andere, om een beetje hoop te geven... Hoe stom dat voor sommige, non believers, ook mag klinken. Ik ben zelf iets meer dan anderhalfjaar bezig geweest om zwanger te worden en telkens ik een pendel kreeg van iemand anders, was er toch ergens die kronkel in mijn hoofd die zei: 'misschien dan eindelijk?' ( ook al weet je goed dat het kans is, een mogelijkheid en geen exacte wetenschap) maar het zorgde, voor mij althans, voor het steeds verleggen van mijn grenzen...

Verder stoor ik me een beetje aan de rood aangeduide zin hierboven... Waarom denk je dat de pendelaars hier het niet serieus doen? Iedereen moet ergens beginnen en het is niet omdat je pas begonnen bent met pendelen dat je het niet serieus opvat... Lijkt wel alsof de pendelaars hier lotje trek doen en maar een datum doorgeven aan de leden, zonder meer, terwijl er echt wel wat tijd en energie in kruipt...

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik meld me ervoor aan omdat ik nieuwschierig ben of een van de dames een goede pendel bij mij heeft :D

was een dame die had mijn maand goed :)
    ze was helemaal blij dat hij klopte dus dan maak je ook iemands dag mee goed toch :)

18. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    suusd geweldig wat een goed nieuws.

19. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

27 nov 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom ik ben gaan pendelen...? Omdat ik eerst gewoon voor mij zelf een stukje hou vast had, gewoon een verlangen naar. Na zoveel maanden en zoveel tegen slagen (ik ben sowieso spiritueel ingesteld, met tarot en engelen kaarten en foto lezen), wilde ik gewoon wat rust. Uiteindelijk zei ik in een topic dat ik voor mij zelf had gependeld en hier werd zo positief op gereageerd dat ik dacht, ik ga het ook voor andere proberen... Eerst op naam en geboorte datum, later op foto omdat ik merkte hier meer uit te halen en bij meerdere had ik daarna dan ook maand en geslacht goed.

Ik pendel gewoon serieus... Neem er ook serieus de tijd voor (wat best tijd rovend is, want dan moet wel heel mijn mind leeg zijn)...

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik kocht ooit de pendel voor mezelf en vroeger ben ik hier al eens begonnen, de aanvragen stroomden binnen en nu doe ik het op tijd maar ik krijg nog steeds iedere dag aanvragen binnen! er is dus best veel vraag naar en inderdaad voor die mensen toch wat positieve hoop en als ze het niet zouden willen zouden ze het ook niet vragen ze zijn toch altijd blij als je de tijd en moeite hebt genomen voor ze te pendelen en dat maakt het leuk om zo voor anderen wat te kunnen doen. Ik hou sowieso van het spirituele (edelstenen o.a.). Binnenkort zal ik weer gaan pendelen!

Deel Deze Pagina