ik had echt nooit geweten dat er zo'n groot animo ervoor was. @toekan, met "serieus" bedoel ik dus echt je hart en ziel erin gooien, of gewoon meer voor de fun wel interessant, jullie redenen erachter. Hebben jullie het ook weleens fout gehad?
oja hoor het is ook weleens fout en dat vind ik dan ook echt jammer en hoop dat diegene toch gauw zwanger mag raken! ik hou wel een lijst bij voor mezelf maar dat zijn er al zoveel en van de meeste hoor je helaas niets meer!
Natuurlijk hebben we ook foute pendels... Maar vele geven niks door, dus weet niet de exacte getallen.. En heb ook wel eens leden gehad die zeggen, je pendel was niet goed, maar dan lees je in hun handtekening dat ze een VMK hebben gehad, dus dan was het wel goed, maar had het niet zo mogen zijn dat het doorgroeide Ik neem er wel serieus de tijd voor, maar het blijft een soort kansspelletje... Het pendelen is werken met je onderbewust zijn en dat wil niet altijd zeggen dat het dan altijd goed is... Ik vind het echt super als ik het goed heb. Bij een lid had ik bevruchting/positieve test, geslacht en geboorte datum goed!!
hallo Hopelijk heb je de mijne ook goed; je voorspelt de maand juni zwanger.. vind het wel spannend Had van een ander de voorspelling mei en van weer een ander augustus. Hopelíjk één van die maanden goed! gr
waarom mensen pendelen omdat ze mensen willen helpen als er voor je gependeld is of je het nou geloofd of niet je staat er DE maand van je pendel relaxter in omdat je onbewust de pendel geloofd en dus onbewust ook minder spanning hebt en minder stress waardoor DE kans op zwangerschap groter is. onbewust heb je er die maand meer hoop en geloof in dat het raak is wat de bevruchting positief helpt en de innesteling. dat is waarom ik denk dat pendels uitkomen!! ik pendel zelf ook omdat ik het leuk vind om te doen en ik wil mensen graag die ene maand helpen er onbewust of bewust rustiger in te staan. dat helpt de meiden echt wel. tuurlijk kan het zijn dat de pendel niet klopt. je moet er gewoon de tijd voor nemen om te pendelen en het in alle rust doen en alleen (tenzij het degene voor wie je pendeld erbij is) ik vind het heel bijzonder hoe ik mijn hand zo stil kan houden en me hand niet zie bewegen en als ik een vraag stel gaat het kettinkje bewegen en als ik dan een tegenovergestelde vraag stel dat hij dan ook echt het tegenoovergestelde antwoord geef! ikgeloof er dus wel in maar ben altijd bijgelovig geweest. dus ik denk dat mijn pendelmaand raak kan zijn of het dan ook daadwerkelijk een tweeling word (J&M) in mei. of een jongen in juli. dat zie ik dan wel ik ben al blij als ik uberhaubt zwanger mag raken!! want sommige meiden blijven ongewenst kinderloos, en dat vind ik echt heel erg voor ze! ik zou er persoonlijk niet mee kunnen dealen. dus voor iedereen die pendels heeft staan! try to believe and it can come true liefs shy
Ik pendel zelf niet, maar heb wel gevraagd of men voor me kan pendelen. De 2 uitslagen die ik heb ontvangen liggen 2 mnd van elkaar vandaan en ookhet geslacht is bij beide anders. Nee, 100% geloof ik er niet in. Maar ja, ik geloof wel dat er meer is dan wat we, om t zo te zeggen, met een normaal oog te zien is. Ik vind het zeer interessant en ben benieuwd of het klopt wat me als uitslag verteld is. Daarom ben ik ook zo blij dat er hier dames zijn die dit doen voor ons. De een heeft een andere beweegreden om dit aan te vragen of te doen, dan de ander. En tuurlijk zijn er mensen die er niet in geloven en het flauwekul is. Dat moet men lekker zelf weten. Zolang je de ander maar in hun waarde laat. Gelukkig gelooft niet iedereen hetzelfde. Als dat zo was, dan zou het denk ik een ontzettend saaie planeet zijn