Fotoshoot van de kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door cocko, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik zit me echt te verbazen over de prijzen van fotoshoots van je kinderen! Wow, wat een geld zeg. Ik dacht: leuk, ik ga weer eens een shoot laten maken van de kinderen maar ik vind de prijzen echt hoog. Of ben ik gewoon te zuinig :p :p
    Wat ik zo even tegen kom: 100 euro voor een uur, 150 euro voor een uur, 78 euro voor een uur..
    En het leuke is: als je dus foto's zonder logo wilt, of je wilt ze bestellen, komen daar nog kosten bij.
    Ligt het nu aan mij dat ik dit erg veel geld vind? Ik ga maar eens proberen zelf foto's te maken denk ik! Stukken goedkoper haha..:D

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Mensen onderschatten vaak het werk wat er in zit. Kosten die je maakt slijtage van spullen etcetc.

Kijk er niet heel raar van op. Fotografen in mijn omgeving zitten ook rond die prijs. Daarvoor krijg je rond de 10 bewerkte foto's.

3. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Kijk eens op

www.shantimedia.nl

Ze woont in Eindhoven maar ze heeft prachtige foto's van m'n zoontje gemaakt. Ze heeft thuis een studio en doet ook voor bedrijven etc opdrachten. Ze doet het ook super leuk met kinderen

4. Sennie1989

Sennie1989 Niet meer actief

Hoi, hou vakantieveilingen en groupon in de gaten! Ik heb vorige week nog een fotoshoot op groupon gekocht voor 29 euro.. 2,5 uur incl visagie en haarstyling voor 2 personen. Wel extra betalen voor foto's, is namelijk maar incl 1 digitale foto.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.838
    3.630
    113
    Ik ben heel erg fan van deze fotograaf uit Delft, echt schitterende foto's (niet alleen voor baby's)

De baby-fotograaf - welkom!

Ik dacht iets van 150 euro voor een uur, maar dan krijg je wel iets van 25 foto's rechtenvrij op dvd (dus je kunt er vervolgens zelf mee doen wat je wil, al laat je 6000 afdrukken maken).

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wi doen zelf aan newborn fotografie en vragen een 'fatsoenlijke prijs'. Dit is alleen mogelijk omdat het voor ons een hobby is en we er niet van hoeven te leven. Als ik zie hoeveel tijd het kost (reportage al snel een uur of 3 a 4...foto's uitzoeken en bewerken etc) dan begrijp ik dat fotografen die er van moeten leven er heel wat meer voor vragen. Vergeet ook niet dat de apparatuur waarmee gewerkt wordt nogal prijzig is en moet worden afgeschreven...

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier net een shoot gedaan met dochterlief, 60 euro en ik kreeg 50 foto's toegemaild...

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Ik recent een shoot van 30min laten doen van mijn zoon in grote studio met leuke attributen voor 49,-. Incl 160 foto's in kleur en alle 160 nog eens in t zwart / wit. (Op schijf).
    Echt hele mooie en pure foto's!

Via fb heb ik haar gevonden.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Een kennis van mij maakt hele leuke en mooie foto's. Ze doet van alles. Fotoshoots met newborns, kinderen, gezinnen, trouwfoto's en noem maar op.
    Je kan haar vinden als je zoekt op Raviky fotografie.

10. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik heb zelf ook een thuisstudio en er komen ook regelmatig mensen langs voor een shoot... Mijn prijzen liggen iets onder wat TS noemt, maar ik doe dit ook maar voor "erbij" omdat ik het gewoon ontzettend leuk vind en probeer zo een beetje mijn kosten eruit te halen.

Ik mag hier geen reclame maken voor mijn website, maar in mijn biografie kan je wat linkjes vinden :)

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zijn nog eens leuke bedragen. Mag ik vragen waar dit was?

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ga altijd naar iemand die het voor de hobby doet maar zeer goed is. 30 euro voor het hele gezin Inc alle foto's bewerkt op dvd :)

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Je hebt pb!

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    In onze woonplaats doet iemand het er als hobby bij

Heeft veel klusjes in onze woonplaats

Fotoshoot kost 35 euro en dan krijg je de foto's bewerkt digitaal naar je toe gestuurd en afdrukken enzo Moet je dan zelf doen

Hij doet het al jaren maar ben er in oktober pas achtergekomen, kwam goed uit want ik wou graag een shoot met onze drie kids

Deel Deze Pagina