ik vind sneeuw niet erg om in te rijden, heb dan alleen de angst voor andere weg gebruikers. onze bus heeft speciale sneeuwbanden (en nog een keer opgesneden dus extra grip) slippen wil niet met die banden, dus dan durf ik best door te rijden, mijn eigen auto heeft nu nog zomerbanden, dan stap ik er liever niet in omdat ik weet dat ik dan geen grip heb (hoop dit weekend nieuwe banden) maar sneeuw op de stoep........ vreselijk, 1 weg bij ons loopt schuin en is altijd spiegelglad, net een ijsbaan. normaal zie ik daar al tegen op, maar nu zwanger helemaal.
Ik vind het ook verschrikkelijk om door de sneeuw te moeten, als ik ergens heen ga, ga ik wel lopend, fietsend doe ik echt niet! Vind het al eng als ik anderen zie fietsen :O Ook met de auto/bussen enz vind ik het ook eng er door heen te moeten, nou rij ik zelf gelukkig niet, maar ik blijf het eng vinden.
Ik hou ervan! Lekker met de sneeuwlaarzen aan met de hond buiten lopen, lekker auto rijden. Iedereen verklaart me voor gek, maar als er sneeuwt ligt vind ik het leuk in de auto...
Heerlijk sneeuw. Het er doorheen gaan vind ik ook niet erg. Ik vind het alleen altijd vreselijk om de auto sneeuwvrij te maken.