waarom poep mijn man 7 kleuren voor sneeuw..

Discussie in 'De lounge' gestart door priscilla1987, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik ben gek op sneeuw!!! hoe meer hoe beter! :D

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik denk altijd maar zolang de adr vrachtwagens mogen rijden valt het allemaal wel mee

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik vind sneeuw niet erg om in te rijden, heb dan alleen de angst voor andere weg gebruikers. onze bus heeft speciale sneeuwbanden (en nog een keer opgesneden dus extra grip) slippen wil niet met die banden, dus dan durf ik best door te rijden, mijn eigen auto heeft nu nog zomerbanden, dan stap ik er liever niet in omdat ik weet dat ik dan geen grip heb (hoop dit weekend nieuwe banden)

maar sneeuw op de stoep........ vreselijk, 1 weg bij ons loopt schuin en is altijd spiegelglad, net een ijsbaan. normaal zie ik daar al tegen op, maar nu zwanger helemaal.

4. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik vind het ook verschrikkelijk om door de sneeuw te moeten, als ik ergens heen ga, ga ik wel lopend, fietsend doe ik echt niet! Vind het al eng als ik anderen zie fietsen :O

Ook met de auto/bussen enz vind ik het ook eng er door heen te moeten, nou rij ik zelf gelukkig niet, maar ik blijf het eng vinden.

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Doodeng sneeuw!! Heb ook geen winterbanden das wel balen!!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hou ervan! Lekker met de sneeuwlaarzen aan met de hond buiten lopen, lekker auto rijden. Iedereen verklaart me voor gek, maar als er sneeuwt ligt vind ik het leuk in de auto...

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Heerlijk sneeuw.
    Het er doorheen gaan vind ik ook niet erg.
    Ik vind het alleen altijd vreselijk om de auto sneeuwvrij te maken:(.

Deel Deze Pagina