Dames, Waar waren jullie toen de eerste weeen kwamen? Thuis? Op bezoek? Tijdens winkelen of boodschappen doen? Ik ben daar echt benieuwd naar. En was je man in de buurt? Of moest je hem van werk bellen? Hoe ging dat allemaal
Mijn eerste wee kwam op het moment dat ik 's middags werd ontslagen uit het ziekenhuis (ik was opgenomen ivm dreigende pre-eclampsie). Ik ben toen lekker naar huis gegaan en heb daar de weeen tot de volgende ochtend opgevangen en ben toen weer teruggegaan naar hetzelfde ziekenhuis
thuis in bed...s'morgens om 5 uur.....de weeën waren onregelamtig dus s'middags veel gelopen in de hoop dat het doorzette....
De mijne kwam nadat mijn vliezen warengebroken, nadat ik gedoucht had en mijn man naar zijn werk had gestuurd.. (want ik had toch nog geen weeën).. Ehm.. ik heb hem een half uur later ofzo teruggebeld dat hij asap maar weer thuis moest komen hahaha
In bed, het was midden in de nacht en ik ben er om 4 uur maar uitgegaan, ze waren toen al heel heftig!
Ik was thuis en mn vriend die 150 km van me af woont was net 10 minuten binnen om de feestdagen met me door te brengen toen de eerste weeen begonnen
Thuis, ons klaar aan het maken om naar vrienden te gaan. Toen had ik alleen nog niet in de gaten dat het weeën waren. Toen ik dat wel besefte zat ik thuis onder de douche op advies van de verloskundige.
Ik liep in de supermarkt kerstboodschappen te doen toen de eerste weeén kwamen. Helaas hielt het na een paar uur opeens op en ben ik 3 dagen later op 1ste kerstdag ingeleid omdat ik 42 weken was. Ik had wel 2cm ontsluiting voordat ik werd ingeleid dus die weeén hadden wel wat gedaan.
Bij mij was het s'morgens, in bed nadat ik een beetje vruchtwater had verloren.Ze begonnen direct om de 6 minuten, we zijn nh zh gereden, waar na 5 uur Steven werd geboren.
's avonds nieuwjaarsdag. tot 's morgens vroeg aan het stappen geweest ook al liep ik flink overtijd en die dag bijna geen rust kunnen pakken ivm overal effe nieuw jaar wensen. toen ik dacht van ohhh eindelijk lekker slapen want ik ben gebroken kreeg ik het gevoel ik naar de wc moest om te plassen mee dat ik naar de wc liep braken me vliezen en daarna gelijk flinken ween. (ik heb wel weken van te voren al weeen gehad)
Om 6 uur 'savonds bij m'n schoonmoeder thuis. Ik begon al te timen. Zij zei dat het vast niks was, omdat ik het dan echt wel zou weten. Toch had ik pijnlijke harde buiken om de tien minuten. Vanaf 01.00u tot 14.00u een weeenstorm gehad. Ruggenprik en om 18.00u is Hannah geboren.
In het ziekenhuis, waar ik lag sinds 2,5 weken ivm pre-eclampsie. Het was net (middag)bezoekuur. Mijn moeder was er. Manlief was op z'n werk, dus die hebben we maar gebeld (moest nog een uur rijden).
tijdens het avondeten de eerste wee, dacht dat het weer af zou zakken, vanaf 21 uur stormvloed van weeen, 's nachts om 3 uur was Anique er
Bij mijn eerste zat ik thuis op de bank een film te kijken en toen braken mijn vliezen, dit was om 22.00 uur. Bij mijn tweede lag ik thuis in bed en werd ik om 4.15 uur wakker van de weeën. Bij mijn derde stond ik op het punt om met mijn dochter naar de zwemles te gaan, toch maar niet gegaan, dit was om 8.00 uur. (ik dacht alleen nog dat het oefenweeën waren want het stelde niet veel voor, later toen de verloskundige kwam had ik toch al 8 cm).