Hoi ik wil graag 2 foto's laten vergroten. beide foto's zijn staand. Maar nu : we hebben 2 lijsten die horizontaal hangen daar willen we ze in hebben. De afmetingen daarvan zijn breedte 70 lengte 50. maar welke afmeting moet ik dan voor in de lijst nemen?
Ik zou ze dan 35 hoog maken: 5 cm onder de bovenkant en 10 cm boven de onderkant. Maar kun je de lijsten niet anders ophangen? Ik geloof niet dat ik het mooi zou vinden zo.... Worden wel heel kleine foto's in zulke grote lijsten. Of je zou beide foto's in 1 lijst kunnen hangen?
ja ik twijfeldus ook want als ik ze andersom hang wat ik graag wil dan zit ik met het probleem dat ik geen afmetingen kan vinden want dan kom je op lengte 70 en breedte 50
Dan zou ik ze 35 breed maken en 50 hoog (of zoiets; maar net welke verhouding je foto heeft) en dan altijd iets minder ruimte aan de bovenkant dan aan de onderkant over laten voor het passepartout. Of 60x40, dan hou je overal evenveel over. Of 50 x70 cm uitvullen (en dus eventueel iets van de foto af laten vallen).