Waarom schrijven jullie het zo?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ook hier eentje die niet vindbaar wil zijn :)

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    net even de proef op de som genomen. en de naam van mijn dochter is niet vindbaar. wel vindbaar maar niet zei en ook niet als ik haar tweede naam neem. zijn dus zat andere mensen die zo heten want krijg allemaal linked-in, FB en youtube paginas.
    ga me dus geen zorgen maken.

en ik denk dat als ze je willen vinden dan lukt het ze wel, linksom of rechtsom.

3. Nati

Nati Niet meer actief

Als je niet wilt dat jij of de namen van je kinderen via Google gevonden kunnen worden zet je die namen toch gewoon niet neer? Dat is het meest veilige om anoniem te blijven, toch? Of misschien denk ik nou te simpel. :)
    Dat is in ieder geval de reden waarom ik zo weinig mogelijk privé informatie hier neer zet en geen foto's plaats.

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik probeer ook anoniem te blijven, maar bijv. bij het namentopic is het wel handig om de namen van mn zoontjes te geven om er een passende naam bij te vinden. Verder schrijf ik hun naam nooit voluit.

Met een punt ertussen was dit niet terug te vinden, maar 1 iemand heeft ze zonder punt geschreven en vervolgens blz. 2 van google zie ik het terugkomen. Heb al een modje gevraagd dit te wijzigen en het is weggehaald maar google onthoudt dit helaas :(

Deel Deze Pagina