Ik heb gister op mijn tand naast mijn voortand een stukje overheen laten zetten omdat dat een heel klein lelijk tandje is. Nou zag het er hartstikke mooi uit maar vanmorgen viel de bovenste laag er al vanaf Op de andere tand heb ik 15 jaar geleden ook een stukje laten zetten en die zit er nog steeds op? Hoe kan het dat het er zo snel afligt? Heb er verder niets raars mee gedaan, gewoon zacht eten gegeten en wilde vandaag een zachte tandenborstel kopen. Ik ben bijna in staat het stukje er met 1 secondenlijm op te zetten haha, want het kost toch weer goed om terug te gaan.
Wrsch speeksel bij gekomen met plakken....dit mag echt niet zomaar los gaan...ik zou gewoon bellen en denk dat dit wel onder service/garantie valt...
Ik heb heel veel aangeplakte stukken, omdat ik lang gekickbokst heb, en vaak blokte met mijn tanden ipv mijn handen Maar dat valt meestal gewoon onder de garantie als er een stukje af komt!
gewoon idd je tandarts weer even bellen, het kan er snel afgaan als er bv speeksel bij is geweest of misschien is er een bepaalde fase overgeslagen bv etsen of primer oid... je kan er vanuit gaan dat dit garantie is! succes!