Ik zoek jongensbroeken die niet strak zitten. Zoek me helemaal verloren maar kan echt niks vinden. Mijn jongste is vrij stevig. Alles in verhouding maar is breed gebouwd. Heeft lekkere benen en billen. Taille wel normaal. Het lijkt wel alsof er alleen nog maar mode word gemaakt voor sprietjes kinderen zoals mijn dochter en oudste zoon.... Broeken zitten dus eigenlijk allemaal wat strak. Hij past er wel in maar vind het niet lekker zitten en staat ook niet mooi. Wie heeft er tips?
Ik haal baggy broeken bij de Hema. Ik zet hem ook eerder over naar de volgende maat. Thuis mag hij wat vaker in een joggingsbroek lopen. Tuinbroeken van de Hema staan hem ook goed en beter in verhouding. Maar zonder knopen onder zijn ze zo onhandig.
Mijn zoontje is ook stevig en ik kies meestal voor jongginbroeken voor hem. H en M heeft soms ook leuke spijkerbroeken met een elastische band, deze vallen ook breed.
Ik wilde ook schrijven de jeans joggers van de h & m. Ik zocht ook iets ruimere broeken voor mijn zoon ivm met grote mega luiers en ik kreeg deze hier aangeraden, maar die zijn hem dus veel te ruim, haha. De slimfit van de h en m valt bij mijn zoon al aan de ruime kant, dus ik ben blij dat ik niet voor de bredere ben gegaan die ik hier ook aangeraden kreeg (dat is dus ook slim fit alleen voor wat bredere kinderen), dus daar zou je ook nog naar kunnen kijken.
Mijn zoontje heeft maat 122 nu. Zijn die h&m broeken ergens op de site te krijgen? De h&m hier heeft niet zo een grote kinderafdeling. De jongens komen er helemaal slecht af. Hema ga ik ook naar kijken! En qua broeken; jeans of cargo. Die chino’s vind ik leuk in de zomer, maar niet nu. Echt jogingbroeken vind ik zelf meer voor binnen. Dan zou ik hem naar school niet snel aan doen. Maar misschien haal ik daar wel wat meer van voor de weekenden of buiten spelen en zo.
Dit zijn de joggers die mijn zoon goed passen. Hij draagt ook nog een luier en zelfs daar is voldoende ruimte voor: http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0454804001.html En in een set: http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0505574001.html Soms zijn ze er ook in zwart.
Mijn zoon houdt ook niet van strakke broeken, maar ook niet zo van stug spijkerstof. Ik koop vaak bij Next Direct of Takko.
Mijn zoontje is ook breed en grof gebouwd. Hij is vijf jaar en zit in 128. Hij draagt de jeans joggers van h en m. Die van de linkjes hierboven. Thuis draagt hij gewone joggingbroeken. Moet zeggen hier op school dragen heel veel kinderen lekkere joggingbroeken. Dus hij zou er best in naar school kunnen..
HM, Next en jeans met veel stretch (moet je maar net tegenaan lopen). Hier een 3,5 jarige in maat 116, ook stevig/breed gebouwd dus ik voel je “pijn”. Ik zoek altijd naar jeans met katoen/polyester/stretch samenstelling of dus meer stretch. Gelukkig staan de iets meer skinny fit jeans nog wel bij onze kleine man, anders was het helemaal ellende.
Broeken van Dutch Dream Denim! De jogjeans. Ik zweer erbij. Onze oudste van 7 draagt vanwege zijn verstandelijke beperking nog een luier en past deze broeken ook. Baggy fit, mooie stof, leuke modellen. Nu ook overal in de aanbieding. Heb weer flink ingeslagen in nieuwe maten. Mooie joggingbroeken koop ik van little label. De mango heeft nu ook 2 broeken (de comfi jeans) die mooi ruim vallen. Mooie dikkere stof ook. Niet zo dun als die van de hm.
Wehkamps own label zijn heel fijn voor dames. Zodra er een sale is, koop ik altijd een paar voor mezelf. De skinny, loose, baggy, alle fits zijn fijn!