waarom slopen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by dees1985, May 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    Misschien een hele domme vraag,
    Maar ik zie dat heel veel dames hier hun kv 2voor 5 slopen( uit elkaar halen),
    Waarom doen jullie dit?

2. rockmade

rockmade Actief lid

Feb 23, 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat om een echte streep van een indroger te onderscheiden?
    Ik heb ook geen idee anders.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Omdat het witte soms wat afleid of je het nu ziet of niet! Met een duidelijke streep zou ik het niet doen

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    Dan zal het vast aan mij liggen, want daardoor zie ik het juist slechter:D
    Misschien toch een brilletje :D

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Haha ik juist beter! Maar denk dat dit de reden is ;)

6. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ja en je kan m wat beter draaien zonder dat je schaduwen krijgt van het hoesje.. :)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ikben juistvan mening dat als je een test moet slopen, draaien, in het licht moet houden of een foto van moet maken en in negatief moet zetten, je de test beter als negatief kunt beschouwen.

Ik heb me er destijds ook schuldig aan gemaakt (uit elkaar slopen, in negatief zetten) en ik bleek al die keren niet zwanger. Dus ben daar toen ook mee gestopt.

Nuchter bekeken: anders hadden ze dat ook wel in de bijsluiter gezet als je dat ook nog zou kunnen proberen.

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helemaal mee eens! Als je wel zwanger bent, een paar dagen later weer testen. Hij wordt vanzelf wel duidelijk genoeg.

9. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ja maar ja als je ongeduldig bent en het een dag eerder wil weten kan je er zo wel achter komen. Ik zag mijn 2e streepje 2 dagen voor nod wel door het slopen, kijk maar in mn album..:)

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik denk dat iedereen dat voor zich moet weten en laten we eerlijk zijn, ook die dames die roepen dat ze dat niet doen die doen het!!
    Wellicht zetten ze die testen niet hier neer maar durf voor 100% te wedden dat zij deze testen ook even uit elkaar halen en beter in hat licht gaan staan om te zien of ze Mss een tuur streepje zien ;)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik sloopte mn testen puur voor de foto.
    Streepje was ook zichtbaar zonder te slopen.

Maar de testen die ik gebruikte zat plastic voor het venster en dat weerkaatste als ik de foto wilde maken dus hulsje er af gehaald zodat hij tenminste fatsoenlijk op de foto kon.

12. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier nog nooit gesloopt, maar waren dan ook nooit geen tuurstreepjes. Maar kan me nog wel iets voorstellen bij evt weerkaatsing etc.

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik sloop mn testen ook niet. Wacht wel totdat ik een week overtijd ben. Heb ze alleen gesloopt een keer om er blanke nagellak op te doen,het slopen bleek achteraf niet nodig,pff.

Share This Page