Ik zoek wat meer info dan de site zelf, dus is er iemand met ervaring hierin? Of zeg je, je kan ook zonder dat dure ding zelf hapjes klaarmaken. Ik zit namelijk niet zo te kijken op die kant en klaar potjes straks. Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken! GR. Sophia
Wij hebben voor ons zelf al een stoomkoker en ik heb ook een staafmixer. Dus ik zou zoiets dan al niet meer kopen.
Ik heb gekozen voor een stoomkoker. Daar past meer in, dus kun je een grotere voorraad maken of voor de hele familie erin stoppen. Vind het ideaal om groentes en aardappels in te stomen. Ik zet de tijd aan en hoef er verder niet op te letten. Kan dus rustig naar boven zonder dat ik het vuur zachter moet zetten.
En dan daarna met een staafmixer pureren? Ik ben niet zo'n keukenprinses maar hoe weet je straks wat je mag gaan geven? Hahaha moet nog geboren worden en dan 6 mnd aan de borst en ik maak me al druk om het hapje
Hier hebben we de babycook en ik vind het echt een ideaal apparaatje. Je gooit gewoon alle ingrediënten in het mandje en na ongeveer een kwartiertje is het klaar en kun je het op de gewenste grofheid blenderen. Ik heb er al veel plezier van gehad en mijn zoontje smult er heerlijk van.
Wij geven Milan z'n fruit en groente à la Rapley. Dan kan je dus makkelijk zonder babycook (anders ook hoor). Misschien ook een ideetje? Ik heb ook eerst 6 maanden volledige bv gegeven, en nu zijn we sinds kort begonnen met bijvoeden. Ik stoom de groenten in een stoommandje (paar euro bij de blokker). En dan geef ik ze zo uit 't vuistje. Erg leuk, vind ik zelf, en Milan vindt het ook geweldig! En anders kan je natuurlijk ook gewoon een staafmixer gebruiken. Op www.borstvoeding.com staat ook heel veel informatie over bijvoeden ed. Misschien daar ook even een kijkje nemen!
Hier ook geen potjes, alleen op reis, en het is echt niet moeilijk zelf te koken, ik heb niets speciaal aangeschaft, had al een staafmixer, meer heb je niet nodig. ik kook het eten gewoon in wat water. je hebt toch wat vocht nodig voor het pureren, dus je gooit het kookvocht (met daarin veel voedingsstoffen) niet weg als je de juiste hoeveelheid neemt (krijg je wel handigheid in). dan gewoon de staafmixer erin en klaar! niets geen dure apparaten nodig hoor! wij hebben ook het uit het vuistje geprobeerd a la rapley, maar zonder succes. maar het is wel leuk, ik zou het zeker proberen. en voor vers babyeten hoef je echt geen keukenprinses te zijn! De mijne vindt vaak aardappel met wat groente (en als ze ouder zijn vlees) door elkaar gepureerd het lekkerst. Als ik iets speciaals maak slaat het vaak minder aan!
lang leve internet! heb onlangs voor de gein eens gegoogeld en je zult versteld staan over hoeveel informatie je dan voor je neus krijgt. recepten en wanneer je je wat mag geven. heel handig.
oow uuh ik ga echt geen dure aparaten kopen heb geen idee over wat voor ding jij het hebt ook. gewoon bodempje water erin en pruttelen maar.daarna de staafmixer erop en wallah.
Had het in het boekje zien staan van de 9 maanden beurs. Maar als ik het zo zie kunnen we dat zelf wel! Zal eens gaan googelen op recepten
ik heb zo'n baby kookboek (opperdepop) het is heel leuk, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het echt gebruikt heb... Meestal gebruik ik de ingredienten die wij ook eten, of wat ik toevallig in huis heb. Dat bij elkaar (min sterke kruiden, zout enzo) en voila. Natuurlijk een beetje kijken wat bij elkaar past maar dat weet je zelf ook wel.
Dat boekje heb ik niet. Zitten er leuke kortingsbonnen in? Kan altijd het tijdschrift eens halen. Kan ik vast warmlezen voor straks
Ik bn helemaal blij met de babycook, heb hem wel op marktplaats gekocht voor geloof ik 70 euro, scheelt toch weer enneh op de beurs geven ze bijna geen korting. ik zag hem op de wij jonge ouders beurs en er ging bijna niks vanaf. beetje raar vond ik dat maar een stoomapparaat en blender werkt natuurlijk ook maar is samen bijna evenduur denk ik en je weet niet hoelang je moet stomen en met hoeveel water
je kan op MP aan het binnenmandje zien of ze veel gebruikt zijn of niet, hij hoort wit/grijs te zijn. zijn ze veel gebruikt dan worden ze heel donker ik had er eentje waarmee ze het 2 keer geprobeerd hadden en hij was echt als nieuw
Waarom zou je bij een stoomaparaat niet weten hoe lang je moet stomen? Ook hier zit een gebruiksaanwijzing bij hoor net als hoeveel water erin moet Je bent misschien evenveel geld kwijt, maar een stoomaparaat en staafmixer kun je zolang gebruiken als je wilt en voor heel veel doeleinden, dit is met de babycook niet zo denk ik, ja om een keer appelmoes te maken misschien.