Oooh als ik dat allemaal zo lees ben ik zo blij dat mijn vriend wel gewoon man blijft als hij ziek is.. Ik zou hier enorm snel behoorlijk kriebelig van worden..
toevallig gisteren hier in huis nog een kleine oorlog gehad man is ziek, dus prima dekentje op de bank en ik breng af en toe wel wat te drinken/eten. Ga ik achter in de middag zitten om aardappels te schillen, vraag of hij het misschien wil doen dan kon ik in de tussentijd de hamsterkooi nog even snel doen. (hij zat op dat moment te spelen op de xbox) Hij was niet van plan om me te helpen want hij had rugpijn, en dit kwam er op een niet echt nette manier uit... Nu ben ik al 3 maanden volledig thuis door BI en moet ik meerder malen per dag even liggen ivm de pijn. Dus dit schoot aardig in het verkeerde keelgat. De aardappels zijn de prullenbak in gegaan, de hamster is verzorgd en ik hem mezelf een boterham gepakt, na een tijdje had meneer toch door dat het niet zo handig was en dat hij best had kunnen helpen. Gelukkig is hij normaal wel gewoon lief en behulpzaam, maar zodra hij ziek is is het echt een drama hier in huis
Mijn vriend die al 3 kinderen heeft, vroeg tijdens mijn bevalling of bevallen als een diarree aanval voelt
OOOh hier ook eentje die bij een verkoudheid al op internet gaat zoeken of het geen symptomen zijn van iets ernstigs...vreselijk!!! Voor de rest is hij een prima vent, die alles wil doen, maar zodra hij ziekjes is... brrr Als ik me niet goed voel , moet ik toch gewoon door... de kinderen moeten verzorgd worden. En oh wee als ik na een dag doorploegen even op de bank ga liggen.. zegt hij: oh ga je nu op de bank liggen?? met zo'n blik... Als moet ik zeggen, tijdens de bevalling en vlak erna heeft hij verschillende keren gezegd, dat hij het zo'n prestatie vond, dat vrouwen dat kunnen. Ze weten het wel Pluisje
Het gebeurt volgens mij nooit maar eindelijk zijn wij, naar wat ik me kan heugen, tegelijk ziek. Aangezien het al 14 jaar is dat ik hem verwen en voorzie van drinken en lekker comfort food als hij ziek is. Uiteraard word ik pas ziek als hij dan weer aan het werk is en kan dan voor mezelf zorgen, want tja hij moet dan weer werken. Dusss, dit keer gedraag ik me als een kerel met alle kreuntjes, steuntjes, snufjes en snottertjes. En ja ook hij is degene die er nu in de nacht uit mocht om onze dochter te troosten, want ik heb het al een hele week gedaan met mijn zieke harses want hij had een pittige week op zijn werk. Revenge is Sweet!
Hahaha wel grappig om te lezen dat sommige mannen zo kunnen overdrijven. Mijn man is wat dat betreft wel een bikkel en gaat gewoon werken (tenzij hij echt niet uit bed kan).
Oh, maar werken gaat hij wel, om daarna steunend en zeurend op de bank neer te strijken...AAAARRGGHH!!!
Die van mij is een bikkel die hoor ik nooit klagen over pijn of ziek zijn. Die is 1 x pj goed ziek en dat ben ik degene die hem uiteindelijk ziek meld omdat hij dan echt niet meer op zijn benen kan staan en zo slap als een vaatdoek. Maar klagen nee totaal niet. Ik verzorg hem met liefde
Haha, mijn man kan er vaak ook wat van, maar als ik ziek ben behandeld hij me wel heel lief hoor. Ik kan niet klagen . Misschien eens alle opmerkingen opschrijven en als hij beter is voorlezen hoe zielig hij was?
Ik mis echt de 'vind ik leuk' button! Die hierboven is echt te grappig!! Het doet me goed dat ik niet de enige ben en morgen mag ik gelukkig weer aan het werk.