mijn zoontje word de afgelopen weken 1x per avond wakker en moet dan erg huilen, vraag me af hoe het komt.. soms wil ie drinken soms niet, soms is ie 15 min wakker soms wel anderhalf uur.
Wij hebben hier vanavond (en voor 1,5 week geleden ook) hetzelfde. Hij wordt alleen om het uur wakker. Zit dan rechtop in bed te huilen. Als je hem uit bed haalt is hij ontroostbaar (wil ook niets drinken). Leg je hem weer terug, speentje in, beertje erbij, dan slaapt hij wel weer... alleen om het uur is meneertje wakker
sam is de afgelopen week ziek geweest had verhoging en verkouden ik denk ook tandjes temp was toen 38.7 nu net weer temp gedaan en 36.1... vond hem al koud aan voelen hoe kan dit nu?
Ons zoontje krijgt toevallig ook tandjes en die krijst nu al 4 avonden lang van een uur of 20.00 uur tm middernacht. Hij wordt om 20.00 uur krijsend wakker en blijft doorgaan tot middernacht. Ontroostbaar en zó zielig Weet dus niet of het met die tandjes te maken heeft hoor, want bij ons zoontje is het zijn 1e tandje en bij die van jou natuurlijk niet
ik heb wel eens gelezen dat kindjes rond die leeftijd echt gaan dromen en ze daar nog wel eens bang van kunnen worden. mijn zoontje werd soms ook helemaal overstuur gillend en huilend wakker...schrok me elke keer weer een ongeluk. als ik hem dan uit bed haalde was het nog steeds drama, gille huilen om zich heen slaan totdat we dan het licht aandeden en hem goed wakker maakten. even wat te drinken geven en troosten en viel daarna weer in slaap.
zo gaat dat hier idd ook, vaak ligt ie dan ook met zijn ogen dicht te huilen en te draaien enzo moet hem idd ook goed wakker maken wil ie weer rustig worden en idd na troosten en wat drinken gaat ie dan weer slapen.
Hier hetzelfde probleem gehad. En ik ben er achter wat het was er zijn vier tanden bij gekomen waardoor meneer niet zo goed kon slapen. Zucht dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Maar helaas mogen we niet in zijn mondje kijken (zou ik zelf ook niet toelaten dus heeft die ook niet van een vreemde) dus had er helemaal niet aan gedacht!! Stom natuurlijk. Misschien bij jou ook het geval?
Mijn zoontje heeft het in die periode ook gehad, we wisten niet wat er aan de hand was. Net zoals Nic schreef, we mochten ook niet in zijn mondje kijken. Toevallig moesten we langs het CB voor de prikken en natuurlijk moest meneer huilen, waardoor we mooi in zijn mondje kijken konden. Hier zagen we 4 doorkomende kiezen en had hij wat last van zijn oorjes.
ik denk idd ook dat er tanden aan zitten te komen, mag ook niet in zijn mondje kijken dus moeilijk te zien.