Jeetje, eindelijk 5 weken! Precies een week geleden hadden we de eerste positieve test in handen. Die week leek wel een maand. Vandaag m'n laatste test (nummer 5) maar uitgepakt om te kijken of het streepje weer donkerder was geworden, donkerder kan niet gelukkig. Op dit moment het enige waarop je kunt vertrouwen dat het op dit moment goed zit. Kan niet wachten tot m'n eerste echo! Duren alleen de eerste weken zolang of de hele zwangerschap? Niet dat ik het erg vind, het is erg genieten het idee dat er iets in je buik groeit alleen die onzekerheid... Maar zo te lezen heeft elke zwangere vrouw last van die onzekerheid of alles goed zit. Gister en eergister trouwens de eerste 2 paar opa's en oma's ingelicht en wat waren ze blij. Vandaag opa en oma nummer 3
Gefeliciteerd!!! Voor mij duurde het een eeuwigheid qua gevoel voordat ik de "magische" 12 weken grens over was haha...
Kan idd niet wachten! Maar des te mooier om straks te zien dat alles goed is Lijkt me echt heel bijzonder!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan je zeggen dat die laatste weken ook héel lang duren haha. Zit al een tijdje de dagen af te tellen...
Gefeliciteerd! Na de eerste 12 weken vond ik het eigenlijk heel snel gaan. Ik voelde mn dochter redelijk snel bewegen en toen kon ik er echt van genieten. Maar er bleef altijd wel wat onzekerheid. Maar voor ik het wist had ik haar in mijn armen (en nu is ze alweer bijna 3 jaar). Ik ben nu 6+5 w zwanger. En ik kan ook weer niet wachten op de eerste echo. Het blijft gewoon erg spannend.
Hier ook slome dagen haha. Gelukkig zitten die feestdagen ertussen, dat geeft wat afleiding. Maar ook nadelen...zo had mijn schoonmoeder speciaal 2 flesjes wijn aangeschaft omdat ik die zo lekker vond, heb haar gezegd dat ik niet helemaal fit was...pfff dat smoesjes verzinnen vind ik maar niks hihi. Morgen gaan we het dan eindelijk aan onze ouders vertellen. Best wel weer spannend hoewel dit al ons 2e kindje is...
De tijd gaan idd heeeeeel langzaam. Ik heb bijna geen symptomen, alleen vermoeidheid, maar dit neemt ook af. Ik voel me dus ook helemaal niet zwanger. Het is dat mn broeken strakker gaan zitten... Maandag heb ik mn termijnecho, maar dit dit lijkt nog zooooo ver weg....! Ben blij als ik deze heb gehad en alles goed blijkt te zijn. Pas dan ga ik echt genieten volgens mij...
Grappig om te lezen dat iedereen het zo ervaart! Begin januari maar even bellen voor een afspraak! Erg spannend allemaal!
Ken het gevoel idd. Ik ben nu 5 weken zwanger. Het lijkt een eeuwigheid te duren voordat straks de eerste echo is. En wat is het onwerkelijk. Vandaag nog maar een testje ertegenaan gegooid, en toch echt weer positief
Ha gelijkloper ! Jaaaaa, ik vind het ook écht te lang duren! En die onzekerheid hoort er blijkbaar bij, ik heb er ook heel veel last van! Aftellen naar de echo en duimen dat het allemaal goed zit! En tussen die onzekere momentjes door; lekker proberen te genieten van het zwanger zijn