goedemorgen weten jullie toevallig of kv indroogstreepjes hebben? Die van 2 voor 5 euro... Want ik heb vanmorgen een testje gedaan toen dacht is al iets te zien maar was heel vaag. Nu is die opgedroogd en zie een heel maar dan ook heel licht streepje. Volgens mij roze, maar daar is het te licht voor om goed te kunnen beoordelen...helaas kan ik er nu geen foto van maken maar pas vanavond want ben al onderweg...
Volgens mij niet hoor! Ik heb in ieder geval bij de kv testen nog nooit een indroogstreepje gehad, bleef spierwit! Verscheen het streepje wel binnen de afleestijd? Spannend joh, duim voor je!!
hier ben ik ook heel benieuwd naar ik had vanmorgen ook een heel licht streepje was buiten de afleestijd ik ga er van uit dat hij negat is omdat het buiten de tijd was
ik heb het nog nooit mee gemaakt dat ie na aflees tijd nog positief aan geeft als ie negatief is blijft ie wit echt wit ben benieuwd meis
dames wil niet vervelend zijn maar jullie testen ook voor NOD en dan krijg je dit van die rare streepjes mischien maar gewoon wachten tot je nod?
Ik geloof toch echt dat hij gewoon posi is hoor. Ik heb toevallig gister nog met die test van Kruidvat 2 voor 5 gedaan en die was negatief en dat bleef ie ook. Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Hou je ons op de hoogte? Ben heel benieuwd.
ik ga er gewoon vanuit dat hij negat is ik heb hem wel buiten de tijd gelezen dus over 2 a 3 dagen nog een keer cindy je hebt gelijk weet ik maar ja wel getest
ik heb wel n vals / negatief / indroogstreepje of hoe je het ook wil noemen bij de KV 2 voor 5 gehad.. had m ook te laat afgelezen en zonder heel erg te turen zag ik een streepje maar die was toch echt negatief !
sorry meiden!!!!! maar ik kan geen foto plaatsen vriendlief was gaan opruimen (heel lief) maar hij heeft ook die test weg gegooid :x ik baal echt als een stekker en ik ga hem niet uit de prullenbak vissen
Hee meid, Ik heb dit ook gehad. 4 Dagen voor nod positief getest, echt heeel licht. Was wel binnen de 5 minuten. Ik moest de test in het licht houden om het te zien, maar kon wel zien dat het heeeel licht roze was. Dus dat kan zeker wel! En bij die testen nog nooit een indrooglijntje gezien. Krabbel je hier nog even over je volgende testen?
Absoluut zal ik zeker doen, maar ik denk dat ik nog even 1 a 2 dagen wacht met testen. kijk wel hoelang ik me in kan houden
Ik heb 1 keer een valspositieve KV 2v5 gehad maar dat streepje verscheen dik na de afleestijd, zeker een half uur daarna. Maar was wel nega dus.
nou ik heb vanmorgen met cb + getest en hier kwam net zo een streep als de vorige (zie album van vorige test) dus ik denk dat die vals posi is aangezien die hetzelfde is, misschien heel klein beetje donkerder maar hij ziet er zo wat hetzelfde uit vind het wel raar want verscheen binnen de 5 minuten
meid je bent nog niet overtijd toch, dus kan best wel zijn dat je nu nog heeeeeel licht streepje hebt en over drie dagen knalt ie ervan af. ikzelf ben overtijd en heb al negatieve test had van kv (die waar je kruis moet krijgen) dus ga ook nog ff moeten afwachten