Waarom testen sommige zo vroeg positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Catmommy, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jij bent dan 1 van de uitzonderingen :D
    Dit zijn duidelijke tests!

Ik bedoelde de testen waar echt niks op te zien is (ja na openbreken, natmaken etc).

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn testje met (verdunde? Flink gedronken) middagurine op 12 dpo (ei vastgesteld met temperaturen, dus betrouwbaar). Gezien de duidelijkheid van die streep (en de relatieve knaltest de volgende ochtend op 13 dpo), vermoed ik dat ik op 10 dpo een 'mooi' tuurtestje gehad zou hebben.

Bijgevoegde bestanden:

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn oudste dochter had ik overigens 10 dagen na NOD een tuurtestje. Gezien het feit dat ik later bij termijnecho een week ben teruggezet, zou je kunnen beredeneren dat ik toen 16-17 dpo zou kunnen zijn geweest.

Dus dat het per zwangerschap verschilt is in die zin ook echt mijn ervaring.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ook die is duidelijk :D

Maar jullie weten wel welke ik bedoel; omowit en alleen na openbreken, natmaken en met zaklamp schijnen is er iets te zien. Dat is (nog) negatief.

Bij deze zie ik het gewoon.
    Het KAN dus wel; alleen niet bij zoveel mensen.

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Waarom steeds zo gefrustreerd over andere mensen die voor NOD testen? :( Laat ze toch lekker.. Niet iedereen is zo geduldig om te wachten. ;) Sommige vinden het gewoon spannend om naar streepjes te turen. Sowieso is een test in het echt duidelijker dan op een foto.

Deel Deze Pagina