Haj meiden. ik ben volgende week dinsdag jarig maar vier het zaterdag. Maar nou vraagd iedereen aan mij wat ik graag zou willen hebben me ouders, vriendinnen. Klink mischien stom. Maar ik heb vandaag 5 uur in winkel centrum gelopen met me moeder en ben uiteindelik geslaagd voor een mooie BH en string bij de H&M. Maar ze wil er nog wat bij kopen maar ik vind bijna niks leuk aan kleding of zo, ik hou allemaal van erg simpel gewoon lang zwart jurkje en een lenging en me uggs, hou ook niet van kleur. bijna alles zwart wit en grijs weet niet staat mij gewoon het beste dus daarom ook moeilijk wat te vinden. heeft een van jullie verjaardag kadow tips HELP ME PLEASE
Dat hoeft toch ook niet speciaal kleding te zijn? Dat is erg persoonlijk, iedereen heeft een andere smaak. Misschien een lekker luchtje, decoratie voor je huis, pakketje van bijv. Dove, cadeaubon... Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Nouh het kwam eingelijk zo van kleding omdat ik wel wat kan gebruiken snap je. Is idd ook leuk idee maar ben erg alergies voor van alles dus mag me niet wassen met normalen douche creme.
inderdaad lekker iets van rituals of hm kadobon, abenoment op weekblad (15.-) bijvoorbeeld flair of vriendin, mooie foto van je kind(eren) op canvas (+- 20,-), andere kadobonnen. enz enz