Nou, juist niet, door sporten te combineren met een dieet raak je je pens kwijt, niet alleen door buikspieroefeningen, je buikspieren zie je immers niet als er een laag vet omheen zit en dit verbrand je niet met buikspieroefeningen.
klopt! Dat buikje moet je even de tijd geven,daarnaast vind ik je absoluut niet zwaar maar dat is voor iedereen anders. En wat voor prakkie eet je? Hoe zit het met jus,hoeveel aardappelen schep je op,wat voor vlees eet je? een gehaktbal met jus op een bord vol stamppot is niet echt slank natuurlijk. Maar goed,ik zou het echt nog even de tijd geven,oja en spieren zijn 2 keer zo zwaar als vet dus die gaan ook wegen,heb jeje centimeters al eens gemeten?
Je BMI is 22, je bent absoluut niet te zwaar. Misschien dat je lichaam gewoon niet verder af wil slanken omdat je een prima gewicht hebt?
Als zij nou die extra kilos kwijt wil dan kan ze nog zo'n mooie bmi hebben maar dan ben je nog niet tevreden. Ga eens beginnen met een gezond ontbijt want wat je nu eet is onzin. Muslie, brood, cracker bedenk het maar maar geen reep. Fruit eten en water drinken.
je lengte en gewicht zijn prima in orde dus eigenlijk hoef je niets af te vallen en ja dan gaat het moeilijk of je wilt richting een eetprobleem dan kan je vast nog wat afvallen Verder is het niet zinvol om binnen een jaar na je bevalling te gaan "lijnen" e.d. omdat je onder invloed bent van hormonen die vaak juist gewicht vast houden voor herstel van je lichaam te bevorderen, vaak zie je dat je na een jaar vanzelf nog wat extra kilootjes kwijtraakt *als je ze werkelijk teveel hebt that is* Als je zoveel sport eet je zoiezo al te weinig, je moet wat je sport ook een deel opeten om effectief te KUNNEN verbranden. Ik denk zelf dat je gewoon lekker normaal moet eten en lekker sporten erbij om je lichaam wat strakker te krijgen en wat geduld moet kweken om je lichaam te laten herstellen van een zwangerschap, bevalling e.d. dan volgt de rest vanzelf. Ik heb even gekeken en je BMI is 22 dat is het ideale gewicht om niet snel ziek te worden, gezond te zijn dus dus je kan eigenlijk niet perfecter zijn.
Hier exact hetzelfde! Pas toen dochter 1,5 werd ging ik kilo's verliezen... en nu nog! Daarvoor deed ik er meer voor dan nu en toen bleef ik gelijk...
Het gaat er toch om (zeker als je twee kleine meisjes hebt) dat je laat zien wat gezond is voor je. Ik ben het wel met je eens dat een reep geen fatsoenlijk ontbijt is, ik denk dat het in je hoofd zit dat je te dik bent en dat is meteen een flinke belediging voor mensen die WERKELIJK te dik zijn en hun best doen en niets afvallen, jij hebt niets om echt af te vallen dus zal ook heel moeilijk gaan want je lichaam weet soms beter wat gezond is voor je dan jezelf (of het modebeeld!)
Ik ben een jaar geleden bevallen en zit ook nog niet op mijn oude gewicht. Ik weeg 63 kilo bij 1,70 wat een prima gewicht is zou je zeggen. Nou, ik ben dus absoluut niet tevreden! Voor de zwangerschap woog ik 55. Ik lees hier berichten over na een jaar afvallen, nou hoop dan maar dat dat voor mij is weggelegd! Geen tips dus, sorry! Maar je bent nog maar 5 maanden geleden bevallen, wellicht zit je eerder op je eigen gewicht.
jahoor met spieren ontwikkelen (en dus hebben) kan je vet verbranden, want spieren verhogen je stofwisseling en verbranden door alleen al te bestaan kcal. Je hoort juist MEER te eten als je goed wilt sporten en vet verbranden om deze reden anders worden spieren verbrand en ga je dus nog minder kcal verbranden dan eerst, daarom worden crashdieten afgeraden omdat je spieren verbrand ipv vet om vet te verbranden moet je genoeg eten.
Hoezo een belediging? Ik zeg bijvoorbeeld niet dat ik dik ben. Wel zeg ik dat ik dikker (of minder slank) ben dan ik graag zou zijn. Maar nooit dat ik zoiets zou zeggen tegen een dikker iemand. Al zullen er wel stevigere dames zijn die dit lezen trouwens..
# Goed ontbijten # Niet overdrijven met koolhydraten # Water drinken, enkel water en thee # GEEN zoetstoffen! # 6 keer per dag eten # Banaan of extra fruit eten als je sport die dag, anders je houden aan 2 stuks, fruitsuikers zijn ook suikers! # Juiste sport beoefenen Wbt. de buikspieren: altijd goed om je 'core' te trainen, maar: een sixpack krijg je pas als je minder dan 12% vet in je lichaam hebt. En dat is extreem laag voor ene vrouw, en onnodig, desalniettemin kun je er prima beter uitzien en steviger lijken door sport. Fitness, bodypump zijn goede sporten om strakker te worden en vet te verbranden. Ik weet niet wat voor sport je doet? Niet te weinig eten, jus laten, aardappelen weglaten/vervangen, worteltjes, komkommers, tomaatjes, paprika tussendoor. Met deze 'tips' is het mij gelukt in 5 maanden 20 kilo kwijt te raken, ik wil er ook graag nog 10. Weeg iets minder dan jij, maar ben ook 10 cm. korter Hoeveel wil je nog kwijt? sport je op ene sportschool? hebben ze daar de mogelijkheid met iemand om de tafel te gaan zitten om je eetpatroon onder de loep te nemen? Ohja, kwark is ook goed. Volle kwark, en geen cristal clear maar gewoon water! zotestoffen zorgen er bij mij voor dat ik juist kilo's vasthoudt, zoetstoffen zijn lang niet zo ok als ze lijken...
Ja, klopt, maar dan wel de pure stevia, niet die van de supermarkt, daar zit maar een heel klein gedeelte echte Stevia in. Echte kun je online vinden.
Mag ik je een tip geven? Geen repen of wat dan ook...s morgens lekker ontbijten met een boterham met mager beleg of een schaaltje yoghurt met cornflakes. Tussendoor fruit, ontbijtkoekje en s middags twee of drie boterhammen. Middag tussen door ook lekker fruit en vooral ook na het eten nog een schaaltjes yoghurt of iets dergelijks nemen. Je moet oppassen dat je niet te weinig eet. Dan gaat je lichaam in de 'bespaar' stand. Ik weet niet of je ook nog borstvoeding geeft? Zo ja dan mag je nog veeeel meer eten dan dit. Echt geloof me als je te weinig eet val je niet af. Ik spreek uit ervaring....
Zo pak je de plek aan die je hebben wilt. Als je ook gaat dieten val je overal af en dat is vaak niet de bedoeling.
mijn kleine meid is nu 9 maand maar ik verlies mijn laatste kilo's ook niet ben 1.76 en weeg 75 kg en vind het vreselijk ik woog voordat ik zwanger was 63 en dat vond ik prima maar het lukt me gewoon niet
spieren wegen nog altijd zwaarder dan vet...zou het zo kunnen zijn dat je door het sporten juist spieren aan het kweken bent en daardoor dus niet afvalt , maar wel vet verliest??