Heeft het zin om met hardlopen een buik(zweet)band om te hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik wist niet hoe ik de titel anders moest doen, haha.

Maar als ik hardloop blijft mijn buik koud, als ik klaar ben dan voelt mijn buik echt koud aan.

Nu dacht ik dan zo'n buikband extra stimuleert om daar vet te verbranden, maar is dat ook zo?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je echt je buik wilt trainen, zou ik buikspieroefeningen doen... Een buikband voegt daar natuurlijk geen ene klap aan toe :(

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja dat doe ik ook, maar met buikspieroefeningen train je je spieren en ik heb het over vetverbranding ;)

Maar een koude buik tijdens hardlopen lijkt me al helemaal niks toevoegen.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Een koude buik heeft niks te maken of je wel of geen vet verbrand tijdens het hardlopen. Hardlopen zorgt voor een betere conditie en die conditie zorgt ervor dat ke stofwisseling in rust ook hoger blijft en je dus ook tijdens het hardlopen vet verbrand.
    Je kan niet kiezen om tijdens het hardlopen je vet op je buik te verbranden wil je specifiek daar dan zul je buikspier oefeningen moeten doen die zetten ke spieren plaatselijk aan het werk waardoor je lokaal meer vet verbrand en tegelijk je spieren strakkrr maakt....

Om een lang antwoord kort te maken nee een buikband voegt daar niks aan toe... En ee koude buik maakt niks uit. Heb je er last van d an zou ik een katoenen hemd onder je kleren aantrekken...

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat wou ik weten dank je :)

6. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    door hard lopen of rennen .. vebrand je wel al je lichaamsvet! Dus je arm en je buik en je benen!
    Maar dat je buik zo koud aanvoelt heeft niets te maken of het verbrand of niet :)

Deel Deze Pagina