hahaha kijk nou maar eens op die site naar verschillende snacks ...dan zul je schrikken Niemand zegt trouwens dat je het niet mag nemen he...
Hmmm...dat zou ook kunnen...ik zit denk ik ook op 4 stuks fruit per dag. En dan drink ik ook nog vaak een smoothie. Nooit gedacht dat dat slecht voor je kon zijn!
Ja, dan wordt het jojo-en. Je kan beter een handje gemengde noten nemen of maak een lekkere fruitshake, maar die vette troep is uberslecht en moet je gewoon laten staan.
Ik nam ook vaak voor de weekeinden als ik trek had een klein schaaltje japanse mix ( en dan zonder die noten haha die zijn juist het lekkerst )
Ik klets trouwens dagelijks mee met een afval topic, daar zitten nog veel meer meiden die er heel goed in zijn. Anders kom je daar iedere dag je menuutje droppen en kan je ook tips van ons krijgen.Op dit moment sta ik ook stil en ik merk dat ik er wel veel aan heb. 10 kilo afvallen wie doet er mee deel 7 (bij het algemene deel)
Maar denk dus wel om je vetjes he, zorg dat het blijft glijden. Handje olijven, ook prima. En maak gewoon werk van je eten; leuk je boterham met kaas op met sla, tomaat, komkommer, alfalfa. En ga er voor zitten en kauw goed. Klinkt allemaal suf, maar het werkt wel.
Niet helemaal waar... ik ben nu in 14 weken bijna 14kg afgevallen en eet gewoon elke week een bordje friet, omdat mijn man op vrijdag gewoon altijd frietjes wil eten. Maar waar ik er normaal nog een snack bij at, laat ik die nu staan, maak ik een sausje van yoghurt en pittige mosterd en eet ik er een grote schaal sla bij. De dag erna wat meer fruit en meer water drinken en alles is weer in balans.
Wat ik ook vind helpen is je saaie boterham even in de oven leggen. Wordt lekker krokant en warm en je hebt dan al gauw het idee dat je net ff iets iets bjzonderders eet ( das geen woord maar goed).
Beschuitje, 1 of 2 weken geleden had ik mij voorgesteld in jullie topic. Maar 1 dag later begon ik weer te snoepen, dus heb il niet meer meegedaan.ik kom morgen weer terug bij jullie topic.
Wij hebben ook allemaal onze snoepmomenten hoor, die geven we dan gewoon toe en daarna peppen we elkaar weer op. Je kunt gewoon mee schrijven ( op dit moment zit ik ook ff in een lijndipje)
Ik ben 15 kilo afgevallen in 3 maand tijd, met shakes van Weight Care, het beviel mij ontzettend goed, vanwege het snelle resultaat. Je moet wel echt discipline op brengen om het vol te houden. Nu ben ik al 2 maand gestopt met de shakes en eet weer normaal, merk dat ik heel snel vol zit en eet gezonder, maar af en toe heb ik wel een snaai moment hoor! En ik ben nog steeds die 15 kilo kwijt! 17 inmiddels!! Dus dat je direct weer aankomt na shakes, hoeft dus niet!
Ja, maar het zijn ook de dingen die erbij komen he? Snack, vette saus. Alleen aardappel gefrituurd in zonnebloemolie is nog niet eens zo slecht. Ik heb vandaag ook gezondigd, ik heb een pilsje 0% op.
cherryayden ik moet even zeggen dat je erg grappig schrijft in je openingspost..haha over de knappe schoenenverkoper en heidi klum. het lijkt wel haast een column wel vervelend hoor dat je niet afvalt. het zal een zaak zijn van de lange adem. hier ook vaak, doe ik echt mijn best, en niks eraf. daar wordt je soms echt moedeloos van he.. sterkte!
Ik lees dat je elke ochtend cruesli eet. Daar zitten ook veel calorieën in, dus pas daarmee op qua hoeveelheid. En ja in een smoothie zitten ook veel calorieën. Sommige voedingsmiddelen kunnen dan wel gezond zijn, maar verkijk je niet op het aantal calorieën. Dat verwacht je meestal niet. Nog een tip voor een lekker gezond tussendoortje met weinig calorieën... een cracker of zo'n toast van Bolletje met Hüttenkäse en daarop een paar plakjes tomaat met wat peper. Echt lekker... althans vind ik! En je hebt nu ook van die lekker snackaugurkjes... ook lekker voor tussendoor.