Waarom vind ik het zo moeilijk dat ze naar school gaat?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mel78, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ah zo`n mini en dan met een schoolbus!
    Begrijp heel goed dat je haar gaat brengen en halen.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En toen moest mijn dochter toch huilen vanmorgen op de psz? Dat heeft ze nog nooit gedaan. Werkt niet mee om mijn gevoel opzij te zetten haha.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Misschien ff een emotionele periode? Ach joh gaat wel weer over, zou me er in ieder geval niet druk om maken en het gewoon over je heen laten komen!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Herkenbaar hoor ;). Mijn zoon gaat over 3 weken voor het eerst wennen. Ik vind het heel spannend, hoe het gaat. Op de PSZ laat hij mij nu moeilijk los, ben heel benieuwd hoe dat op school gaat.
    Tot de zomervakantie heeft hij alleen de ochtenden school en de middagen dus virj. Dat vind ik wel prettig dat hij zo gaat beginnen. Soms heeft hij van die enorme driftbuien en dan denk ik eerlijk gezegd wel dat het heerlijk zou zijn als hij op school zou zitten :).
    Het is gewoon heel dubbel. Ik heb ook het idee dat het echte leven gaat beginnen.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter gaat sinds 1,5 maand en ik vind het héérlijk. Maar ik was er zelf ook wel erg aan toe. Ik vind het een verademing, eindelijk weer rust en tijd voor mezelf. Ik werk nu vanuit huis en dat vind ik ideaal. Kan lekker doorwerken zonder gestoord te worden. En zij vindt het geweldig op school.
    Ik ben wel 4 jaar tbm geweest. Niet geheel bewust gekozen.

En ze is nog meer dan genoeg thuis. 2 hele middagen, 3 middagen vanaf 15u (dus dat is ook nog 5u tot ze in bed ligt) en 2 hele dagen in het weekend. En dan heeft ze 1x per maand de hele vrijdag vrij en al die vakanties en feestdagen nog...

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja wij zijn bezig met de Hausdorfer methode, reguliere stottertherapie leek averechts te werken! Toevallig is ze de laatste 2 dagen zo goed als vloeiend en dan zijn mijn zorgen ook gelijk veeeel minder :). Dat stotteren maakt ze kwetsbaar he...

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zolang het een gezellig sociaal kind is maakt dat toch helemaal niet uit! Mijn dochter heeft ook een brilletje en ik zie hier in de buurt echt veeeel kindjes met bril, zonder pesten :). Komt goed!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze heeft hier vast stiekem meegelezen.. haha

9. 2jees

2jees Niet meer actief

nee ik moet er ook nog niet aan denken.. Ben haar zo om me heen gewend elke dag. En volgens mij gaat ze het best even pittig krijgen. ze is altijd ´bang´ voor jongens :( met meisjes spelen gaat beter, meisjees horen bij meisjes en jongens bij jongens.. Ok..;)

Deel Deze Pagina