Ik heb vorig jaar een zakje water in de deuropening gehangen van onze achterdeur, en zowaar eens n keer geen een vlieg in huis gehad, echt het werkte bij ons in ieder geval erg goed. En voor de ramen op onze kamers koop ik meestal bij de xenos zo'n horgaas die voor je raam kan plakken werkt ook goed en het is niet zo duur in aanschaf
Dat zakje heb ik ook over gelezen. Waar hang je dat dan? Aan de deurkruk? bovenaan de deur? Gaas is geen optie voor ons. Het is een mega raam 1m10 bij 2m20 en daarnaast is het ons enige raam, en ik wil niet het idee hebben dat ik in een gevangenis zit
Bereid je maar vast voor op nog vééél meer insecten de komende zomer... We hebben totaal geen winter gehad, dus ik zou er niet raar van staan te kijken als we super veel insecten gaan krijgen. Hier hebben we een agrarisch bedrijf, wat betekend: altijd veel vliegen in de zomer, in huis, buiten, overal... lichte was altijd onder de vliegenpoep als ik het buiten te drogen hang... alles al geprobeerd, ook zo`n zakje, niks helpt!
Ik kwam gister in de avond thuis, was nog niet donker. Zie ik me toch een paar dikke vette hommels over de tuindeur heen schuiven (eek!!!), en ik dacht bah bah dat krijgen we er nu van. Geen winter en de elende begint nu al met die vieze beesten. Vliegen (of wat erop lijkt) in huis daar kan ik ook niet tegen, als ik er 1 zie dan moet die snel weg, dood of levend. Sorry ShampooL heb niet echt geen tips. Behalve die je denk ik wel al kent, zoals eet luchtjes beperken en nooit ergens etenswaren onbeperkt laten staan.