Dag dames, Onze dochter van bijna 3 weken heeft enorm te kampen met darmkrampjes. Elke dag een moment van zo'n 3 uurtjes dat onze dame niet te troosten is door de buikkrampjes. wat hebben we tot nu toe gedaan? we geven bij elke voeding infacol op advies van de verloskundige. ze zit ook op speciale voeding voor krampjes van Friso. Nu kreeg ik vandaag van iemand de tip om ABC spul te geven ipv infacol. Iemand hier ervaringen mee of andere tips? Osteopaat wordt ook al vaak genoemd,maar hier sta ik zelf nog niet achter. Liefs Sannie
Onze oudste dochtertje heeft krampjes gehad en toen hebben wij ook ABC Dophilus gebruikt, moet zeggen dat het echt als tierelier werkt. De krampjes waren binnen no time verdwenen. Het is zeker de moeite waard om het te proberen. 1 schepje gebruikten we bijv. bij de ochtendvoeding en ze had helemaal geen last meer.
Wij hebben ook goede ervaring ermee. Ook in combinatie met friso comfort. Van de infacol leek alleen zijn maagzuur erger te worden. We gaven een mespuntje abc gemengd met wat voeding op een theelepeltje voor de ochtendfles.
Toverpoeder noemen wij het! Bij elke voeding een puntje van een theelepeltje en vrijwel geen last meer!
Ik ben bij mijn zoontje gestart met Infacol dit werkte super maar na een week was het flesje al leeg. Op advies van iemand overgstapt op ABC maar ik was er niet weg van. Hij had toen weer krampjes terwijl hij die met infacol niet meer had.
Omdat mijn dochter erge last heeft van darmkrampjes, kreeg ik via via het advies om Lefax te proberen. Dit is een middel dat alleen te krijgen is in Duitsland, of via internet. Het zou een wondermiddel moeten zijn, en ik merk inderdaad al zoveel verschil!!!! Dus wellicht een tip voor jou?
Hier op aanraden osteopaat abc gebruikt. Werkte helemaal niet. De 1e keer werd het zelfs nog veel erger. Heb echt alles geprobeerd tegen de krampen. Heeft er heel veel en heel lang last van gehad. Eigenlijk pas sinds 2 maanden over, dus na ongeveer 6,5 maand. Maar je kan het proberen. Wie weet werkt het bij jou kleine wel. Het is zo zielig. Succes!
wij hadden dat s,avonds vaak,en op een gegeven moment dacht ik mischien heeft hij honger?? gaf wel bv,maar hij wou gewoon lekker bij mama aan de tiet hangen haha. en toen was hij stil. (had wel een extra voeding in de koelkast staan voor het geval mijn borsten leeg waren met de laatste voeding)
Dag Sanni! Erg he, die krampjes... Het is zo zielig om te zien! Floor heeft er ook erg last van gehad. Wat af en toe hielp was een half uur voor en een half uur na de voeding een paar druppels Cinababy van VSM. En bij acute gevallen hielp het ook wel. Verder legde ik haar met haar buik op mijn buik, met een paar lekkere warme fleecedekens om ons heen. En dan viel ze in slaap, dat is lekker knus, zo met z'n tweetjes... Maar wat je ook doet... onthoud goed dat het vanzelf weer over gaat, echt!
zo zie je maar bij ieder kind werkt het anders. Infacol werkte hier echt niet. Toen abc en wat een wondermiddel. Dit werkte echt super voor liz. En zij had echt heel heel erg kramp daarvoor . Dus ja voor ieder kind anders. Vond abc overigens wel prijzig maar had het er graag voor over
Sab Simplex hielp bij ons perfect. Ik weet dat het alleen hier in het oosten van het land te verkrijgen is, en in Duitsland. Hieronder staan 2 linkjes waar je het kunt bestellen, dan wordt het bij je bezorgd. Het is echt de moeite waard om te proberen. Wij hebben echt verschil gemerkt bij ons zoontje. Wij zijn er toen ook op getipt via via. Ik hoop dat je er wat aan hebt. St. Josef Apotheke - Sab Simplex Drogisterij Mensink