Waarom voel ik me zwanger ?zelfs na een echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ANOXX, 11 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Een baby is altijd te zien op een echo.

2. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw
    ? Sorry ik heb het tegen iemand anders ik vraag of dingen mogelijk zijn omdat ik verhalen lees hoezo moet je een beheer er bij halen?

3. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw
    Klopt maar er stond op internet baby kan na een tijdje geen beelvorm geven op een echo als het te groot is en mijn echos waren inwendig vandaar

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Dan kan je de baby niet meer in geheel zien, maar je ziet het weldegelijk.

Daarnaast, je had echo's geplaatst van een volledige, lege, baarmoeder.

5. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw
    Dus dan zou de baarmoederslijmvlies ect niet te zien zijn door de baby ?
    Ja sorry misschien klinkt het heel dom wat ik allemaal zeg maar wil niet met nare gedachtes lopen heb ook steeds bewegende darmen en ik las dat het zwangerschapssymtponen kunnen zijn ect ik weet dat ik het niet ben maar waarom dan symptonen begrijp het niet

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Omdat iedereen gewoon weleens borrelende darmen heeft… alleen jij let erop dus valt het extra op
    Er zijn wel duizenden dingen die ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn…. het betekent niet dat als je 1 van die dingen heb dat je dan ook zwanger ben

Suzi98 vindt dit leuk.
  7. Mamav6

Mamav6 Actief lid

28 mrt 2020
    107
    101
    43
    Vrouw
    En ook hier begin je weer.
    Je blijft iedere keer weer nieuwe berichten plaatsen,en gelooft ons toch niet.

@Beheer kunnen jullie deze topic niet beter sluiten???
    Blijven in een cirkeltje rond gaan zo.

RoGiJuLi en Sado vinden dit leuk.
  8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Misselijk en borrelende darmen heeft iedereen wel eens zonder zwangerschap. Dat is dus niet altijd gelinkt aan zwangerschap dus dat kan je afstrepen :)

Als je zover bent en de baby is zo groot dan zie je altijd een deel van de baby.
    Bij jou is echt niets te zien.

Ik vind het erg jammer dat je geen rust kan vinden ondanks alles erop wijst dat je echt niet zwanger bent.

Misschien helpt praten met een hulpverlener je en heb je minder stress.

9. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.888
    6.423
    113
    Je darmen staan sowieso nooit stil, die zijn altijd aan het werk - en je kan dus ook op ieder willekeurig moment op de dag geborrel etc voelen, de ene keer misschien wat meer gerommel en geborrel dan de andere keer, afhankelijk ook van wat je hebt gegeten en gasvorming. Uit alles blijkt dat je echt níet zwanger bent, dus daar komt het geborrel sowieso niet door.

10. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw
    ja die angst gaat maar niet weg toch de huisarts gebeld voor een afspraak met een psycholoog want ik laat het niet los vandaag weer een inwendige echo op verzoek en mn baarmoederslijmvlies was 7.8 volgens muj echt te dik

11. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw

12. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Het lijkt wel of je in een soort waan terecht bent gekomen. Je wordt overmeesterd door je eigen angsten, wat hier ook gezegd wordt je luistert er niet naar. Ik vind het super rot voor je dat je zo veel angsten hebt maar het lijkt mij verstandig om je afspraak bij de psycholoog af te wachten en dit forum even te laten voor wat het is. Dit gaat je zeker niet helpen. Zoek rust voor jezelf.

Levice, evaleana en GabrielaH vinden dit leuk.
  13. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Inderdaad dat deze persoon echt in een waan terecht is gekomen. Het feit dat deze persoon twee accounts had , met name @Melina2001 en @ANOXX , met twee verschillende verhalen en na echo’s en negatieve testen en na alles wat iedereen tegen deze persoon heeft gezegd en geadviseerd nog steeds in haar hoofd heeft dat ze zwanger moet zijn van die ene keer seks in augustus 2023. Een sex waarvan ze niet eens zeker weet of de andere persoon klaargekomen is ! En ook al was die persoon klaargekomen. Van augustus had het nu wel echt overduidelijk op een echo te zien moeten zijn.
    Dus dit is echt puur waanzin. In plaats dat je hier op het forum zit @ANOXX en in plaats dat je dingen over zwangerschap opzoek is het beter jezelf te richten op jouw mentale gezondheid. Praat met een psycholoog, niet hier op het forum je zin proberen te eisen en dat iedereen maar in mee moet gaan met dit gedrag.

en nog belangrijker. Als je het toch niet gelooft, kan je wachten tot mei van dit jaar 2024. Zodra je niet aan het bevallen bent weet je het zeker en mocht er toch een freaky weird nature accident gebeuren dat je toch in mei 2024 bevalt van de sex van augustus 2023, na dat je baarmoeder voor maanden leeg was op echo’s en er geen HcG in je lichaam zat, kan je altijd kiezen (als je de baby niet wilt) om het op te geven voor adoptie. :thumup:

Mamav6, Sado en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  14. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw
    hoe kan dan mijn baarmoederslijmvlies 7.8 zijn is dat normaal

15. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ja dat is normaal. Ik ben 100000% niet zwanger nu (want ik doe een icsi traject, ben getrouwd met een vrouw, heb gelukkig nooit sex met een man en heb geen terugplaatsing gehad) en mijn baarmoederslijmvlies was afgelopen maandag 7 mm. Dat is volkomen normaal.

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee hoor… je slijmvlies bouwt zich op gedurende je cyclus, om met je menstruatie los te komen…. En aangezien die eraan komt las ik… is het helemaal prima

17. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    #57 GabrielaH, 12 jan 2024
    Laatst bewerkt: 12 jan 2024
    Volkomen normaal! En als je zwanger zou zijn van augustus 2023 zou er echt een baby te zien zijn en niet alleen verdikte slijmvlies!! Of laten we zeggen, dat je nu pas zwanger zou zijn (4 weken) dan zou het uit zien als de voorbeeld foto die ik van internet ga plaatsen (1ste trimester- van 4 tot 12 weken). Hoe meer weken, hoe groter de vruchtzak en vruchtje!

jij bent echt niet zwanger @ANOXX .

en ik denk dat alleen de tijd jou dit zou kunnen bewijzen. Dus do yourself a favor en laat de tijd voorbij gaan. Want ondanks alles wat de artsen tegen jou zeggen en ondanks alles wat er hier tegen jou gezegd wordt geloof jij nog steeds dat je zwanger moet zijn van die ene keer seks van augustus 2023 (waarvan jij zelf niet eens zeker weet of die persoon wel klaargekomen was)

en het meest rare is dat jij twee verschillende verhalen heb moeten vertellen. Wat een dead give away is van aandacht zoeken.

Bijgevoegde bestanden:

RoGiJuLi vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat het beter is als ts hier niet meer voor advies komt, aangezien ze haar tijd beter kan besteden aan het verbeteren van zichzelf.
    En aangezien zij zelf niet kan stoppen met hier komen(iets met aandacht misschien?) Is het denk ik verstandiger als wij niet meer op haar reageren.
    Niet nu, maar ook niet meer in de nabije toekomst.
    Hopelijk als ze geen reacties/aandacht meer krijgt, houd ze hier op en legt ze de focus bij haarzelf.

Als zij zichzelf niet kan beschermen, moeten wij dat maar doen.

Mamav6, Kundera, GabrielaH en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. ANOXX

ANOXX Lid

5 dec 2023
    71
    10
    8
    Vrouw
    Oke het zal dus afbreken en is volkomen normaal dat het de ene maand wat dikker is dan de andere?

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Klopt!
    Er zit zelfs verschil in je hele cyclus door.
    Volkomen normaal.

Deel Deze Pagina