zwanger na miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamapapa, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wie kan me helpen? Ik ben op 13-11 gecuretteerd, ik was 7 weken zwanger. 24-11 heb ik een zwangerschapstest gedaan ivm hcg test en die was negatief. 11-12 heb ik weer een zwangerschapstest gedaan en die gaf pas na 10 minuren een positief resultaat. 20-12 heb ik nacontrole gehad en de bloedtest gaf ook aan dat er hcg aanwezig is. Volgende week moet ik weer prikken. Ik hoop dat ik opnieuw zwanger ben, maar kan dat?

Groetjes, mamapapa

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat zou super zijn!!
    Heb je een foto van de test?

3. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Nou en óf dat kan!!!!
    Inderdaad, misschien kun je een foto van de test plaatsen?

4. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee jammer maar heb geen foto van de testen gedaan dus hoop dat jullie gelijk hebben, laat wel weten als ik donderdag weer bloed heb geprikt hoop t zo

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Je kan zeker weer zwanger zijn.
    Alleen moet je niet voor niks de test binnen t aantal minuten bekijken.
    Anders kan de uitslag vals zijn.
    10 min is eigenlijk veel te lang volgens mij.
    Misschieb morgen een nieuwe test doen en dan die van de cluer blue.

6. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik had 4dg achter elkaar getest en allemaal na 10 min dus wacht maar af donderdag bloedprikken

7. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer maar ben niet zwanger het hcg hormoon was nog van de vorige zwangerschap hopen dat ik dan maar snel ongesteld word weet iemand hoelang t kan duren voor ik het weer word na curatage

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wat een teleurstelling zal dat voor je geweest zijn! :( Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn :)

9. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel hoop het ook de tijd zal het uit wijzen eerst maar weer mijn menstruatie krijgen :)

10. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer bloed geprikt hcg hormoon waarde nog steeds op 3 nu weer 2 weken wachten en al dan nog niet ongesteld ben weer bellen krijg dan nieuwe afspraak met de genecoloog snap er niks van ze had het over een eitje ????

11. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo hier ben ik weer ben op 15 januari weer normaal ongesteld geworden heb in mijn vruchtbaarste periode weer geklust heb nu sinds 5febuari weer lichte krampjes in onderbuik zou dat een innesteling kunnen zijn want ik zit nog 9 dagen voor mijn menstruatie ???

12. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo hier ben ik weer ben 15 jan weer normaal ongesteld geweest hebben kelust op mijn vruchtbare dagen nu weer lichte krampjes kan dat een innesteling zijn ???

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik zou zeggen: wacht lekker af. Je maakt jezelf horendol op deze manier. los daarvan: veel vrouwen merken niets van de innesteling, laat staan dat ze krampen hebben. Het kan net zo goed zijn dat je door de hormonen een andere cyclus hebt, waarbij je meer pijn ervaart. Ik had na m'n miskraam ineens pms, als een dolle. Nooot van m'n leven gehad, maar tien ineens wel. En toen ik weer zwanger was, bleef dat juist achterwege.

14. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Hoi

Ik had hetzelfde, ik maakte mezelf helemaal gek na een MA. Ik ben aan de ovu-testen gegaan, dan weet je zeker of je krampje een ei is of misschien gewoon een darmkrampje....

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

17/04 miskraam gehad. Eerste week van mei nog oude hormonen en dus een licht positieve test.
    Daarna op 10 mei zwanger geworden! Ik heb omstreeks die datum weer getest en toen was hij hartstikke negatief.
    En toen op 08/06 zie banner :) Deze is goed blijven zitten :D

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

En oh ja... Mijn cyclus ging ineens van 36 naar 21 dagen.

17. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik had de oveluatie test gedaan maar volgens de test had ik de eisprong rond de 30 januari

18. mamapapa

mamapapa Lid

25 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben op 15 januari weer normaal ongesteld geweest nadat ik in november mk heb gehad nu heb ik licht gevloeid op10 februari nu vandaag test gedaan licht streepje kan dat weer een nieuwe zwangerschap zijn ?????? Hoop van wel

19. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    ik merkte niks van voor tijdens en na nod, alleen dat menstruatie uitbleef. ik denk dat je deze vragen beter kunt stellen bij Zwanger worden

20. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    dat kan! hier een miskraam gehad op 19 juli, na controle was alles schoon. vervolgens geen menstruatie en bleef mij "gek" voelen. weer getest en posi. (geen seks gehad in de tussentijd) ik denk dus dat het er 1 van een tweeling geweest is. als ik vanaf mijn termijn, 30+4 terug reken, kom ik ook prescies uit op de dag van de miskraam. heel vreemd allemaal, dus alles kan.

Deel Deze Pagina