nou mijn vriend heeft dat heel erg dat hij met vrienden dingen moet doen.. of dat we op visite moeten. we kunnen wel naar de bios gaan met die en die... en ik heb dan zoiets.. we kunnen ook met zn tweeen gaan... soms wil ik gewoon lkkr met zn 2 op de bank hangen
Voor mij is zaterdagavond ook wel 'anders' dan de andere dagen. Nu is dat meestal niet echt speciaal meer, want we eten gewoon frietjes van de frituur en kijken gewoon tv, maar toen we pas samen waren, was dat wel speciaal, ons momentje, want zijn ouders waren altijd weg op zaterdag. Ik heb wel een tijd gehad, dat ik terug wou uitgaan op vrijdag én zaterdag. Vond me zo saai dat ik altijd maar op die stomme bank hing. Nou, gelukkig is dat over, maar soms kriebelt het nog wel hoor, feestje bouwen is altijd wel leuk, niet?
Zaterdag is naar mijn idee ook echt zo'n gezellige doe-dag! Maar daar komt het idd niet altijd van. Dan lijkt het wel zondag Maar 's avonds geef ik Arend om 22:30 bv en ga daarna altijd meteen slapen. Dat heb ik gewoon nodig. Niet zo gezellig dus, dan maar overdag leuke dingen doen! Ozgul hoelaat geef jij Elena dan voor het laatst melk? (= even oud als Arend)
hmm het is inderdaad wel heel sneu als je het graag gezellig maakt hoor *plaag* hier beginnen de zaterdagavonden steeds vaker op doordeweekse avonden te lijken tho of andersom.... laatste paar maanden zaten we op zaterdag meestal met een chipje op de bank voor een leuke film maar dat gebeurd steeds vaker ook doordeweeks.... binnenkort maar weer even die chippies terug verbannen naar het weekend bij ons is het meer de zodnagmiddag die echt van ons is dan gaan we lekker in de stad koffie drinken of in het park... lekker op het terras als dat niet kan.. voelt echt het weekend niet "af "
Ben nog geen mamma maar kan ook zeggen dat mijn zaterdagen heel erg verschillen. De ene keer blijf ik lekker thuis achter de pc hangen, soms komt er visite, maar ben dan blij als die weer weg is en ik 's avonds samen ben met mijn vriend. Moet dikwijls werken in het weekend en ben dan echt zeer pissig als ik mijn vriend niet zie of mijn familie. Soms ga ik stappen, ligt er helemaal aan of er iets leuks te doen is. Maar lekker thuis hangen vind ik ook heerlijk en trek me niks aan van hoe een zaterdag ingevuld zou moeten worden door mensen van mijn leeftijd. Zaterdag is voor mij: doen waar je het meeste zin in hebt!
Dat heb ik ook! Mijn man moet op zaterdag midden op de dag altijd voetballen, en daar BAAL ik van. Waarom nou gvd niet op zondagochtend ofzo? :x :x :x Zoontje wordt om 8:30 wakker, en wil om 10:00 een ochtendslaapje, tot half 12 ongeveer. Dan nog effe gauw de stad in terwijl ik Manabella steeds stiekem op zijn horloge zie gluren.. nou dan heb ik al geen zin meer! Typisch gevalletje van hormonen want soms moet ik zelfs janken als hij weggaat, zo boos en teleurgesteld ben ik dan! En dan denk ik aan al die mensen die niet eens een dak boven hun hoofd of wat te eten hebben, of een ziek kindje, en dan gaat het meestal wel weer. Ik ben zó'n verwende Hollander...
het heeft ook niet echt te maken met dat we anne hebben enige is dat we nu veel drukker zijn met familie en dus wat fanatieker de zondag vrij plannen maar das meer om niet over te lopen want met 4 paar "opa en oma" en bovendien 2 paar overgrootouders.. zit je al snel elke week elke weekend stampvol met familiebezoekjes
wij zijn meestal blij als het zaterdagavond is dat betekendt voor ons eindelijk ''weekend''. En of dat we nu een feestje/visite hebben of met z'n tween op de bank zitten maakt dan niet meer uit.
pff kiz de zaterdagavond is net zo gewoon als alle andere avonden soms neemt me man wel een paar films mee, gaan we filmmarathon doen maar dat heb ik inmiddels ook wel gezien... dat zijn de momenten dat ik mijn "jeugd" mis