hallo dames. Ik had even een vraagje?? Heb de hele week al last van voorwerk gehad en ben nu 38 weken zwanger kom net van de vk vandaan en die heeft even gevoeld of het voorwerk iets opgeleverd heeft. Ik had geen ontsluitng maar mijn baarmoedermond was wel bijna verstreken zij ze. Is er iemand die weet of die dit ook heeft gehad of het nu nog lang kan duren??? of zegt dit helemaal niks??? veel liefs jaja
bij mijn weten zegt dit niets over hoelang enzo ....... maar het is wel een begin ... dus nu wachten op de weeen
Mijn zus heeft 6 weken met 3cm rond gelopen en dr baarmoeder was volledig verweekt enzo, en is uiteindelijk met 39 weken bevallen.. En ik heb nu al 3 weken last van voorweeën, vrijdag t/m zaterdag zelfs om de 2-5 minuten en het deed best pijn.. De vk zei zelfs dat het weeën waren omdat het na paracetamol en in bad gaan niet minder werd! Heb nu 2 cm ontsluiting en mn baarmoeder is verweekt. Nu rommelt het nog steeds, en slaap nachten niet door het gerommel, maar nog steeds geen beebje. Dus voor mij zegt het iig niks, ik weet pas zeker als de bevalling begonnen is als het hoofdje er uit hangt ..
bedankt voor de andwoorden. ik wacht het maar gewoon af. eerised:jij veel succes wat een gerommel zeg je kleintje mag nu wel komen
Ik heb bij 30 weken een ochtendje lichte weeen gehad en had daarna 1 cm ontsluiting. Onze dochter is met 41 weken geboren, dus het hoeft niks te zeggen. Je moet maar zo denken: een deel heb je al gehad. Want bij een eerste zwangerschap (als dat het is tenminste) duurt de verstrijking en de ontsluiting tot 4 cm het langst.