Heb de laatste week echt veel pijn als de kleine loopt te trappen of bewegen en dan bedoel ik echt helemaal onderin. Het voelt echt als steken, echt pijnlijk! Ik herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Het is niet iedere dag, maar als ik het heb, dan ook de hele dag door als ie wakker is. Dan trapt ie of beweegt ie en dat trekt door de hele buik. Het is net of ie ieder moment eruit kan komen. wie herkent dit ook? Best wel dom hoor, maar er zal toch niets aan de hand zijn he?
Ik had dat ook met een week of 30 en nog steeds wel. Mijn vk zei dat het het weefsel is dat pijn doet van de schopjes (of beter gezegd..trappen ) Wel moest ik mijn urine na laten kijken, om een blaasontsteking uit te sluiten. Ik had wel wat ontstekingscellen, maar als de klachten niet erger werden, dan was het beter om geen kuur te nemen volgens de dokter. Heb ik dus ook niet gedaan. Dus, even je urine laten checken kan geen kwaad
Ik heb dat ook wel een beetje, maar heb dan meer het gevoel dat als ie nog iets harder trapt het beentje er gewoon uitkomt Dan zit hij dus gewoon heel laag, en dat voelt inderdaad niet fijn. Hier draait ie nog wel de hele dag, dus gelukkig zit hij niet zo lang op 1 plek te schoppen.
Ik heb het nu hij is ingedaald. Wanneer hij dan woelt ofzo met zijn hoofdje tussen mijn bekken doet dat enorm veel pijn.... Zeker geen pretje.... Sterkte!