Iemand ervaring mrt muzzy?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by lennylenn, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik kende muzzy niet maar kwam gisteren iemand tegen die zei dat het erg leuk en leerzaam is voor kinderen. Ik dus googelen en het lijkt me idd erg leuk en leerzaam voor de kids. Ik ben zelf een talengek en leer ze regelmatig woordjes. De muzzy leek me dus erg leuk. Maaaaar het is ook peperduur dus misvhien iemand die er ervaring mee heeft voordat ik het aanschaf?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Het ligt hier startklaar... Maar nog niet gekeken
    Gekregen van iemand die er heel erg enthousiast over was :)

3. lennylenn

Wat een leuk kado!!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hij kocht het ooit voor z'n eigen kids... Die zijn inmiddels 9 en helemaal into programmeren... Hij kwam het speciaal brengen.

Errrrug lief :)

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
  6. lennylenn

Hey leuk! Dank je. Heb gelijk eentje besteld

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Super!!! Het contact met de verkoper verliep ook heel vlot. Hij had het toen ook meteen verstuurd.

8. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben Muzzy en gebruiken 'em wel eens. Moeten het eigenlijk vaker doen, we willen graag het Engels van onze oudste wat hij in de VS heeft opgepikt bijhouden...

Wij vinden de graphics wel erg achterhaald maar het schijnt onze jongens niet te deren. Onze oudste is er erg enthousiast over. Wij hebben het ook gekocht omdat we er veel goede verhalen over hoorden/lazen. Maar zelf dus nog niet genoeg uitgeprobeerd om daar een goede mening over te geven. Maar de eerste reactie hier was goed.

Share This Page