Vreselijke pijn hebben aan de onderkant van je buik/ blaas!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hammelientje, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hallo dames,

Ik heb al zitten googlen maar word er geen wijs uit!
    Ik heb sinds een paar dagen zo'n pijn aan de rechterkant onderkant buik/blaas!
    Het was vannacht zo erg dat ik bijna mijn bed niet uit kwam van de pijn, en als ik dan moet plassen staat er zo'n druk op, dat ik heel voorzichtig moet plassen!
    Ik ga zoiezo f na de dokter bellen straks, want volgens mij is het geen blaasontsteking!
    Pijn is zo heftig dat het met zitten ook zo'n pijn doet!

Wie o wie heeft er raad voor mij wat dit is!
    Heb nu zo ondertussen wel alle zwangerschapskwalen wel gehad en wil nu genieten van mijn zwangerschap!
    Ben morgen pas immmers 18 weekjes zwanger!

xxxx liekje

2. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Het kunnen je banden zijn, bv door groeispurt. Maar kan net zo goed blaasontsteking zijn hoor. Blaasontsteking tijdens je zwangerschap voelt zoiezo anders dan normaal. Ik ging met 21 weken naar ziekenhuis omdat ik zo,n pijn in onderbuik had. Bleek achteraf een fikse blaasontseking te zijn. Veel succes :)

3. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Enne nog 1 ding. Ga vooral niet googleen, daar lees je alleen maar de erg dingen. Niet doen dus. ;)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Kan inderdaad toch een blaasontsteking zijn hoor. Dat voelt tijdens je zwangerschap inderdaad anders aan. Ik ben er nu ook weer voor de 2e keer ingetrapt dat ik dacht geen blaasontsteking te hebben en er toch eentje heb ;)

Deel Deze Pagina