Ik heb sinds een paar dagen constant problemen met het forum. Ik krijg foutmeldingen zoals Error Page of de melding dat de webpagina niet kan worden gevonden. Of ik klik een topic aan en het duurt 5 minuten voordat het geopend wordt of alsnog een foutmelding. Of ik kan helemaal niet op de site komen, dan gaat het balkje onderin Internet Explorer wel lopen, maar na een paar seconden krijg je de melding "gereed", maar er gebeurt niks. Het maakt niet uit of het druk op het forum is of niet, ik heb het op elk tijdstip. We hebben afgelopen week een nieuwe Internet Explorer op de computer gezet (8.0, geloof ik). In eerste instantie werkte alles prima, maar nu dus niet meer. Maar het vreemde is, dat ik alleen problemen heb op Zwangerschapspagina en niet op andere fora. Ligt dat probleem bij het forum of moeten we het bij ons zelf zoeken? Hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen doen om het te verbeteren? Alvast bedankt!
ik heb precies t zelfde met I Expl. 8.. niet altijd gehad hoor.. is sinds de laatste tijd.. ik heb Google Chroom erbij op gezet en voor ZP gebruik ik dus die Browser.. werkt super snel en nooit gedoe.. alleen de fotoĆ” zijn niet zo scherp kwam ik achter en de banners kun je wel lezen, maar niet aanmaken.. verder echt top..