Wanneer najaarscollectie in winkels?

Discussie in 'De lounge' gestart door Demino, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    De titel zegt het al.. Roept u maar! :D
    Het gaat mij om baby-/kinderkleding.

2. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Ik zag her en der wat verschijnen. Duurt vast niet lang meer , even alle rommel van de zomersale en dan kan de najaarscollectie weer binnen stromen.

3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hallo de zomer is net begonnen. Kunnen we daar niet eerst van genieten!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja dat vraag ik me ook af!!! Ben echt al een tijd opzoek naar een leuke bodywarmer voor Ivan.

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Moet er nog ff niet aan denken eerlijk gezegd ;)

6. tuc

tuc Niet meer actief

Duurt niet zolang meer hoor...in juli is die er wel.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    bij ons eind juli / begin aug.

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Jij mag ervan genieten hoor :) maar ik wil graag winkelen voor onze kleine, ben in november uitgerekend hahaha.

9. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Je bent niet de enige die nieuwsgierig er naar was mijn zoon begint uit de shirts met lange mouw te groeien en kan alleen maar t-shirts vinden maar daar heb je met het Nederlandse weer zo weinig aan.

10. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het er eerdaags wel in komt, meestal in Juli al wel. En als je keuze wilt hebben in winterjassen moet je er ook optijd bij zijn!

Ik wou voor mijn dochter nu nog nieuwe sandalen kopen, wat ze nu aanheeft is nog van vorig jaar en er nu bijna uit. Maar is al haast niet meer te vinden :(

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik vind dat altijd zo vreemd, waarom beginnen ze daar niet wat later mee?? Nu is juist iedereen toch op zoek naar zomerkleding?? Ik moet er nog niet aan denken om een winterjas oid te kopen, daar begin ik in September wel een keer naar te kijken hoor...

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    wij zijn opzoek naar baby kleertjes tegen ons zeggen ze augustus september maar denk niet dat ik er dan heel gelukkig van ga worden dan nog op pad te moeten;)

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha vind het altijd wel weer leuk on de nieuwe collecties te bekijken. Maar wil nog wel even genieten vd zomer intussen. Ik heb al wel wat dingetjes gezien op Facebook. Zal idd wel in juli binnen gaan komen in de winkels.

Nieuwe new born collectie van z8 is er al. En die is weer zo schattig!

14. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja ik zag het idd! Maar beeeetje prijzig haha..

15. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik was ook in november uitgerekend, haha dus tegen mij zeiden alle verkoopster dat eind augustus de najaarscollectie binnen komt.
    Lullig he? Ik wou ook zo graag kleertjes kopen.
    Ik kan de slaapzak van Puckababy heel erg aanraden trouwens!
    Kan je nu tenminste iets kopen ;)

16. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had gister trouwens hele leuke grijze kabel maillotjes gekocht bij Prenatal.
    Heel leuk onder een tuniekje of jurkje.
    Tenminste, als je een dochtertje krijgt.

EDIT: het wordt een jongetje dus :p

17. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahaha! Ja had bij Prenatal zelfs een tijdje terug al wel hele leuke kleren gezien voor een meisje.. Maar voor jongens ben ik toch wat kieskeurig geloof ik!
    Is best lullig om te moeten wachten ja.. We kunnen natuurlijk wel al wat halen, maar vind het ook wel leuk om een beetje uit een nieuwe collectie te kunnen winkelen haha.
    Ik heb me inmiddels door een vriendin (met een goede baan bij Prenatal) laten vertellen dat het waarschijnlijk juli wordt, zodra de sale-artikelen er een beetje uit zijn.. Maar iedereen zegt weer wat anders en ik ben al zo ongeduldig hahaha!
    Nog even afwachten dus ;)

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    New Born collectie vind ik nog redelijk betaalbaar. En de kwaliteit is goed. Ik had ook een paar new Born pakjes vorig jaar en ze bleven super mooi. En heb ze daarna weer verkocht op marktplaats. 😉

19. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hmm ben ook benieuwd, ik ben uitgerekend met augustus, natuurlijk het is dan nog officeel zomer, maar toch wil haar niet te luchtig kleden, september is er ook al snel en die maand is niet altijd heet ;)

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    al mag het van mij nog heel lang zomer blijven. kijken doe ik ook al wel hoor hihi. heb al een leuk vest op het oog en van mijn man moet ik hem bestellen anders issie weg.

Deel Deze Pagina