mijn man en ik kennen elkaar nu bijna 10 jaar waarvan 7 jaar een relatie en bijna 2 jaar getrouwd, 2 kindjes, Hebben behoorlijke dippen gekend en momenteel lijken we heel langzaam aan bweer naar boven te krabbelen en uit die dip te komen.. Ik zeg altijd je leert altijd nieuwe dingen bij/van elkaar.. ik hoop nooit te gaan scheiden
ben nu bijna 2 jaar officieel gescheiden en in november 3 jaar bij hem weg. Jarenlang geestelijk mishandeld en hij probeert mij en ons kind nog steeds zijn wil op te leggen al lukt hem dit niet, alleen het proberen zorgt al voor veel onrust. Hoop dat hij ooit het licht ziet en ons met rust laat
Gescheiden , we waren bij nader inzien te jong. We zijn getrouwd omdat we van elkaar hielden. We dachten dat we de ware waren voor elkaar. Dit bleek helaas niet zo. Nu super gelukkig met de papa van mijn dochter. We zijn beide gescheiden en weten nu precies wat we wel en niet willen. Kan me niet voorstellen dat wij ooit uit elkaar gaan.
Ik ben gescheiden omdat ik getrouwd was met een vrouw en we na 7 jaar als beste vriendinnen woonden ipv geliefden... ik voelde me meer en meer tot mannen aangetrokken en omdat ik pas dertig was vond ik dat ik mezelf verplicht was om te onderzoeken wat dat was (nooit een relatie met een man gehad daarvoor). Nu kan ik me niet meer voorstellen om voor een vrouw te gaan en ben ik heel gelukkig met mijn vriend. Misschien gaan we zelfs wel trouwen... Maar de scheiding was geen vechtscheiding en ik ben heel blij dat ik destijds de keuze heb gemaakt voordat mijn ex en ik echt doodongelukkig waren. Nu kunnen we redelijk door 1 deur voor onze dochter.
Niet gescheiden en ik hoop dat ook nooit te hoeven meemaken. We hebben allebei best een pittig karakter (allebei erg koppig) waardoor we regelmatig zo onze ruzietjes hebben, maar ondanks dat houden we heel veel van elkaar Ik weet dat mijn man alles voor mij en onze dochter over heeft en dat vind ik het belangrijkste.
Dat hebben sinds een half jaar ook, wij zijn nu 8 jaar getrouwd en ik zat ook al te denken 7 vette jaren en nu 3 kleine kinderen en slaap te kort en trobbels met buren door de kinderen, dan is het lontje soms wel erg kort. Ik denk wel eens als het dit is nou dan weet ik het niet of ik het vol houdt. Mijn man is erg gesloten en de tropenjaren met de kinderen pff hopelijk snel rustiger vaarwater.
14 jaar samen en hier gaat het eigenlijk altijd al goed. We horen bij elkaar... Maar je weet het nooit natuurlijk... de intentie is er om heel oud met elkaar te worden. Heel erg oud...125 of zo
Ik ben om een heleboel verkeerde redenen getrouwd (oa flink onder druk gezet) en vervolgens na 8 jaar om een heleboel uitstekende redenen weer gescheiden. Om vervolgens 7 jaar later met mijn huidige man te trouwen om de beste reden die er is: Liefde!