Al sinds een paar weken heb ik dat het zo opgezwollen aanvoelt aan de onderkant. Het doet verder geen pijn, maar alsof alles extra doorbloed is ofzo. Maar het voelt niet prettig dus ik moet dan ook niet denken aan sex Herkenbaar voor iemand? Hoort dat een beetje bij het einde van de zwangerschap?
Ja hoor heb het ook. Als ik bv op de wc zit, lijkt het soms wel of ik door mijn huid heen het hoofdje voel zo dik..
ja heb ik ook komt denk ik omdat alles naar beneden aan het zakken is want ik heb bovenin zeg maar bijna helemaal geen buik meer kan een hand tussen mijn borsten en buik leggen :S
Ja ik ook, ik dacht al dat het misschien met indalen te maken heeft. Maar krijg het een beetje benauwd bij de gedachte dat daar straks een hoofdje door moet passen
niet bij nadenken... mijn buurjongen van 13 liep van de week een beetje te verkondigen dat het vast wel mee viel..dus zeg "probeer jij eens een rugbybal uit te poepen " hij trok helemaal wit weg
Hihi, bij mij voelt het niet alleen opgezwollen aan...het is het ook dankzij spataderen op mijn schaamlippen (dolle boel hoor, daar!). Manlief is al gewaarschuwd dat het nu al een slagveld is daar (samen met aambei).
Hahaha slagveld Ik heb trouwens ook als ik lang sta een beetje een beurs gevoel. Heb ik ook als ik net ongi ben geworden, misschien dat iemand dat ook heeft. Maar nu is het dus alsof het hoofdje dan met dank aan de zwaartekracht enorm op je doos aan het drukken is.
Ik herken het ook, ook mede door spataders. Ik heb het vooral als ik lang gezeten heb en dan opsta, dan lijkt het wel of al het bloed daar naar stroomt....