Mogelijk ebolapatiënt in Radboudumc - Mogelijk ebolapatiënt in Radboudumc Mogelijk in Nijmegen. Ik weet niet Wat ik er van moet vinden
ik ook niet. ik kan er eerlijk gezegd nog steeds niet wakker van liggen. ok tis eng en komt dan erg dichtbij maar ik heb mezelf inmiddels aangeleerd om met de dag te leven en verder maar te zien wat de toekomst brengt tegenwoordig op deze idiote aardkloot
De kans is er maar de kans is wel klein dat hij ebola heeft. Zulke nieuwsberichten zijn al een keer of 4 in Belgie geweest en ze hadden allemaal de gewone griep of een ander normaal virus. Eerst afwachten tot de resultaten er zijn.
zoveelste vals alarm waarschijnlijk. en zolang ik er geen contact mee heb... overdreven gehype allemaal. áls het zo is, hoop ik dat diegene weer hersteld maar dat drama van de media word ik wel een beetje moe van...
Ik maak me er ook geen zorgen om. Informeer jezelf hoe deze ziekte overgebracht wordt, ipv mee te doen aan de hysterie
Ik zou me meer zorgen maken om de vogelgriep, als ik jou was. Dat Ebola verhaal staat zo strak onder controle....
Ik ben het eerlijk gezegd wel een beetje beu met dat hysterische gedoe. Ik ben er echt heel bang voor geweest in het begin omdat je niet anders las dan over ebola en hoe verschrikkelijk het is en hoeveel mensen er al aan waren overleden. Er is nu ook al tig keer loos alarm geweest, maar ondertussen zaaien ze daar wel lekker paniek mee.
Oh ik dacht gister op tv te horen dat het juist niet gevaarlijk was voor ons... Gek? Maar hoe gevaarlijk s het dan?
Ik hoorde ook op het nieuws dat het ongevaarlijk was voor mensen. Je kon wel ziek worden maar vergelijkbaar met een lichte griep.
Op de site van rijksoverheid staat hetzelfde. Ook dat het zeer zeldzaam is dat mensen besmet worden. En dan zijn dat meestal de verzorgers of ruimers zijn.
Honderden overlijden er dagelijks aan in Afrika, who cares. 1 mogelijke patient in Nederland, de wereld staat op zijn kop. Zodra alles dichterbij komt, piepen we als muizen.
Dit gooien ze in de media, paniek paniek. Maar er wordt niet verteld dat er plannen klaar waren gelegd om de gulden weer in te voeren omdat dit paniek zou veroorzaken... right