wat ben ik een stomme trut zeg :'( Ik zei al dat ik ging testen dag voordat ik naar de verloskundige zou gaan omdat ik dan zonder gekkigheid heen kan gaan, omdatk geen kwalen heb geloofde ik t niet etc. gewoon stom. maar nu heb ik net een test gedaan, want ga morgen naar de VK! JEEJ!! maar het is me lichtste test die ik ooit heb gehad hij is niet erg licht maar wel veel lichter dan controlestreep. en bij me laatste test dacht ik ook al hmm is die weer wat lichter dan die daarvoor? ach een streep is een streep! maar nu maak k me echt druk. ik had gewoon NIET moeten testen want dat brengt je alleen in onzekerheid kan me hcg nu al afnemen? kan toch niet want je kan tot 16 weken mee doen aan mvm... of ish et zo dat het wel al afneemt maar heel langzaam en je nog tijden positief kan testen. maar met 10 weken? nou . kben gewoon stom geweest :x groetjes
Hoi Fayy, het is soms inderdaad voor je eigen gemoedsrust beter om niet te testen, maar ja, daar ben je ook weer zwanger voor... Een lichter streepje zegt toch meestal niets hoor. Zeker niet als je verder geen bloedverlies of buikpijnen hebt. Met zekerheid kan ik het je natuurlijk allemaal niet zeggen, want het blijft spannend en het kan allemaal, maar om die test zou ik me toch niet te druk maken. Het wordt gewoon nog even een nachtje woelen denk ik, want je bent toch pas gerust als je positief nieuws krijgt morgen! Ik duim voor jullie en slaap een beetje hoor! Groetjes Brigitte
Goedemorgen! heb sosm wel buikpijn hoor! maar alleen maar diaree geen bloed!! gelukkig en een miskraam is altijd gepaard met bloed of is dat niet altijd zo? ik ga vanmiddag naar de vk ben erg benieuwd nu me test is opgedroogd is ie net zo donker als de rest en er zit een hele vlek doorheen misschien lag het aan me urine
hoii heb vanmiddag heel erg veel gehuild zouden wel hormonen zijn omdat ik niets voel maakte ik mezelf zo gek enz ik zei wat nou als er niets te zien is enz. me vriend bij me zitten en me geruststellen, zoo lieff. en toen was het tijd naar de echo te gaan.. nou mn hart sloeg 10x sneller leek wel en kreeg het nog warmer dan ik al had! bij binnenkomst wat dingentjes ingevuld en gewogen en informatieboekjes mee gehad. toen dacht ik hehe en nu even zitten.. konden we gelijk naar binnen toe.. dus wij zitten praatje maken vraagjes beantwoorden etc. en nog voor ik ging liggen zei ik "kan het haast niet geloven!" hahahahhaha. ik liggen.. en zweet liep over me voorhoofd hoor.. me vriend achter me.. en echo apparaat ging er op en jahoor.. een kindje te zien.. 9weekjes en 4 daagjes dus ik zat er een paar daagjes naast als ik het zo uitreken dan hebben we niet eens sex gehad op die dag, hahahahaha maar ja blijkbaar is de eisprong of innesteling later geweest want op 18 april hadk bruinverlies.. dat kan toch?? de verloskundige zei nog kijk dit zijn de kaakjes.. en dat is het handje die zwaait, hihi en daar zit het hartje dat knipperd.. dus kan er van uitgaan dat ie klopt toch ? daarna bloeddruk gemeten en die was 114 ik schrok me eigen rot. heb weleens vaker bloeddruk gemeten en was altijd prima.. het was wel niet voor een zwangerschap maar toch ze meten het zelfde.. ze zei me dat het door de stress kon komen en dat ik bij de volgende echo weer gemeten word en als het dan nog hoog is ik bij de gynea moet lopen .. deze week even bloed laten prikken, als daar maar niets geks uitkomt! haha. o ik ben in de wolken echt waar (L) heb 2 schitterende echofoto's waar ik me ogen niet vanaf kan houden!! en het kindje was 2,7 cm groot is dat goed?
o en bij harttonen stond EO met een kruis in de O wat betekend dat dan? dat stond op papier.. weet niet of ze dat deed voor of na de echoo want voor de echo heeft ze bij aantal weken wel "?" opgeschreven. :S snap dat f fniet.. ze zei nog we van kijk dat knipperlichtje is het hartje blablabla dus hij klopt wel.. pf k ben wel in de wolken:d maar ben zo benieuwd
Hoi Fayy, gefeliciteerd! Wat een zenuwengedoe is zwanger zijn he Maar de grootte klinkt prima en E met een + in het rondje = echografische goede harttonen. Dus prima! En als je bovendruk de 1e keer 140 is, maak ik me niet zo druk hoor, dat zien we heel vaak de 1e keer! Zorg ervoor dat je bij de volgende controle in ieder geval al 10 minuutjes zit voordat je naar binnen gaat en geen koffie van tevoren! Geniet maar lekker verder. Groetjes Brigitte
dankjewel hij was indd hoog kon ook meteen door na t beantwoorden enz. zal de volgende x even wat eerder gaan zodat ik ook even rustig kan zitten! en drink geen koffie dus dat zit goed hihi. oja die CB met indicator heeft bij mij niet geklopt als ik zo terug tel want 23 apr. zou k zwanger zijn geraakt rond die tijd wel bruinverlies maar verder niets. dus dat kon innesteling wezen. was ook paar daagjes teruggezet dan dat i kdacht. maar die indicator met weken die telt maar voor 92% en is niet helemaal betrouwbaar denk! het woordje zwanger/niet zwanger weer wel dat blijkt en even over de lengte heb ik net over na gedacht!! dat is denk gewoon als je 9 weken ben en t dan 3cm hoort te zijn dat dat aan het einde van de week was en met 9w4d was het 2.7cm en elke dag 1 mm en dan vandaag dus 3cm einde week 9! en dan einde week 10 de 4.5 ongeveer. zo had ik het een keer gelezen:d en dacht ik net inene aan dus ben wel trots zo heb trouwens voor in t begin geleze 1mm per dag. maar als ik dat nog steeds denk klopt het eigk precies Groetjes fayy